Gå til innhold

noen som er flinke drømmetydere hær?


darkgirl88

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i 21+6 uke, og i mitt forige svangerskap hadde jeg svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt 2 mnd før. og nå drømmer jeg stort sett hvær natt at jeg føder fortidlig hjemme og at det er umulig å fåtak i sykehuset:S

kansje noen vil spå meg får å se kordan fødselen går? har satt kjempe stor pris på d, og lurer veldig mye på om jeg får svangerskapsforgiftning igjen og om det bli fortidlig igjen!

 

håper noen kan prøve å hjelpe meg:)

Mvh darkgirl88

 

jeg er født 160388

termin 290407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hallois!! jeg er ikke noe drømmetyder, men kan tenke meg at du drømmer det du gjør pga du er redd for å oppleve det samme som du gjorde sist,det er nå min teori=) Ta det med ro,det går nok greit skal du se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan ikke si jeg er noen drømmetyder, men har selv fått mine drømmer tydet tidligere. Alt vi drømmer om har med oss selv å gjøre, selv om det er andre mennesker vi drømmer om. En gang drømte jeg at den ene søsteren min sto å lo mens det var hvite rotter men røde øyne som sto og ville ha tak i meg. Hvite rotter er det samme som gnager. Det var i en tid da jeg følte at det var en person som skulle ha kontroll og gikk og spurte om alt sammen ( hvem som ringte, hvem fikk jeg melling av osv). Den personen gikk rett og slett og gnog på meg. Du er vel rett og slett redd for det du drømmer om, og det er ikke rart. Prøv å finne noen som legger tarrotkort eller håndspålegger. Om det er noen som du kjenner som kjenner noen andre. Håper alt ordner seg, og det gjør det sikkert:-)

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikkje om det hjelper, men spør jentene inne på spå og horoskop sidene. Kanskje det kan gi deg litt svar?

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...