Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er det noen som er immune mot det ?? Spurte stemoren min i går om hun kan huske at jeg hadde infulensa som liten.. Men nei.. det trodde hun jeg aldri hadde hatt.. Har jo sef. vært veldig forkjølet.., småfeber og dårlig generelt.. Men ikke den totalt vraka følelsen som mange sier at de får.. At de ikke klarer og reise seg opp omtrent.. Er noen immune bare??
Sentralstøvsugeren Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har hørt at man bare får den "ordentlige" influensaen ett par ganger i løpet av livet - så kanskje du har litt i vente:)
FuriLaks Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg tror ikke jeg har hatt det noen gang jeg heller... Har hatt kjempehøy feber og ikke orket å løfte en finger, men ikke influensa, tror jeg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Har heller aldri hatt influensa, vært veldig forkjøla men aldri hatt influensa nei. Hadde astma som lita så jeg hadde luftveisinfeksjoner, bronkitter, lungebetennelser osv men aldri hatt influensa
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Har heller aldri hatt influensa-heldigvis.. Men jeg har jo selvfølgelig vært sause forkjøla med verk i kroppen og feber. Irriterer meg over dem som påstår de har influensa 4-5 ganger i løpet av året jeg..
Patetica fåkksi Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har aldr hatt det, samboern her hadde det denne uka men jeg ble ikke smitta denne gangen heller.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 Jeg og.. hehehe.. Så fort nesen renner og det verker litt i kroppen.. Hoster endel.. Så har de influensa.. Hostet så jeg har spydd omtrent flere ganger.. Men tror neppe det var ordentlig influensa.. hehe.. =)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg irriterer meg også over de som sier de har influensa flere ganger i året. Har oppdaget at mange menn liker å si de har influensa når de er syke men ytterst skjeldent det er influensa da.
Hjertefamilien Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Hatt det kun en gang, for noen få år siden. Aldri vært så syk noen gang hverken før eller etter.. Ett av barna har hatt influensa en gang også. Kan også riste litt på hodet og himle med øynene når noen sier de har influensa heeelt utenom sesong, og gjerne for 3. gang det året...
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Har først hatt en de 3 typene influensavirus (type A, B og C) er man immune mot det viruset i flere år framover. Folkehelsa regner med at 5-10 % av befolkningen får influensa vært år. Så det er nok fullt mulig å ha sluppet unna.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har heller aldri hatt influensa. Men fy fillern så dårlig jeg har vært av og til av forkjølelse! Skikkelig feber og vanvittig verking i alle ledd. Influensa har det likevel ikke vært. Gliser jeg også, gitt, av folk som påstår de har influensa opptil flere ganger pr. år.....
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Har heller ikke hatt influensa.Var en jul jeg var sengeliggende og skikkelig dårlig form med feber, men tror ikke det var influensa, "Bare" kraftig forkjølelse...
Mille** Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Har heller aldri hatt det. Har trodd ett par ganger at jeg har fått det, men det har gått over så fort at det umulig kunne vært influensa. )
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Har hatt influensa et par ganger ja... I fjor lå både jeg og sambo med SKIKKELIG influensa. vi hadde 41.5 i feber begge to, tett i alle ender og klarte ingenting. Endte med at svigermor måtte komme opp og hente oss og kjøre på legevakten, vi klarte ikke å reise oss fra sengen noen av oss. Det var kjipt det. Ellers får jeg ALT som smitter. og det er ikke kødd engang!
hit og dit Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 Noen har vel eit immunforsvar som hansker med desse virusa betre enn andre. Eg hadde aldri influensa før eg flytta til utlandet. No har eg hatt den dei siste tre åra, og alle gangane har vert ekstreme.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #16 Skrevet 22. desember 2007 Og "infulensa" har jeg hvertfall aldri hatt, fnis, måtte bare:)
Salat Skrevet 22. desember 2007 #17 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har hatt influensa to ganger, som 13 åring og som 20 åring. Da var jeg så syk at jeg ikke husker noen ting. Mamma måtte hente meg siste gangen, og ta vare på meg. Det var bare helt forferdelig. Maaaaaaaaaange som sier de har influensa når de ikke har det. Men mannen min stakkars fikk det to år på rad!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 #18 Skrevet 22. desember 2007 hatt det en gang og da var jeg så dårlig at jeg trodde jeg skulle dø!!! hehe. jeg irriterer meg grensesløst over folk som har influensa 5 ganger årlig og iallefall hvert år! åhhh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå