Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å tenker. det er snart jul. skulle vært 7 uker på vei. etter over to år var jeg endelig gravid. var i syvende himmel. endelig skulle jeg få en liten en. men slik ble det ikke. begynte å små blø hver gang jeg var på do. hadde drømt om det noen dager før. følte bare at noe var galt. maste meg til en tidlig ultralyd. der ble det konstatert missed abborten. noe jeg egentlig allerde viste. det neste ble time på sykehuset for fjerning. etter det gikk det slag i slag med tragedier i familien. mistet mitt holde punkt i livet. min "safe haven" bestemor. de sier at alt kommer på en gang og det kan jeg skrive under på. det som skjer i livet gjør det sterkere. men nå skal det snart være min tur. til neste år vil at gå mye bedre. det håper jeg på. ønskaer alle en god jul og et mye rikere nytt år. det må bli vår tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gjennom det jeg også...og maaaange familietragedier...men tror det beste er å ta det innover seg...få smerten ut...fokusere på hverdagen igjen og heve hodet....

Ofte komme mange ting på en gang og da er det såklart vanskelig å holde hodet hevet...iallefall når det står på som verst...men livet gir oss mange prøvelser og slike prøvelser gjør oss fleste sterkere...

Håper spiren sitter hos deg snart da....julen er en fin tid å bli gravid....

Lykke til, hold hodet hevet og tenk positivt....

stor juleklem til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...