79`er snart 3barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er det noen som har erfaring med den?? Har ei jente på 7 år som har fått utslett på hele brystkassen\magen og nå ryggen. Det begynte med utslett på kinnene. Hun er i fin form ikke noe feber eller slapp...bare masse utslett. Da jeg leste om den 5. barnesykdom syntes jeg det passet med hvordan datteren min har det. Men så stod det også at det ikke var bra for gravide å være i kontakt med barn som har denne sykdommen..........Føler ikke jeg kan ringe legevakten for å høre heller for hun er jo i helt fin form...da virker jeg jo bare hysterisk... . Noen som vet noe om den 5. barnesykdom eller har erfaring fra det...??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 kalles d ikke 3dagers feber også...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Det var visst den 4.barnesykdom d..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 den 5.barnesykdom er det samme som parvovirus. dette er ikke bra for gravide, men er ikke så fali i 3.trimester. fosteret kan få anemi og hjertesvikt om det blir smittet via mor..jeg hadde villet ringt legevakta for å høre hvordan du skal forholde deg. men det er jo ikke sikkert at datteren din er smittet, siden hun ikke har feber. utslettet skal visst klø også om det er parvovirus.
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 ok...får ringe å høre for sikerhets syld i morgen. Hun klør som bare det...men ingen feber.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå