Jalla is back Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjøpte en CB digital i går, og hadde så lyst til å teste i dag tidlig. Men da var jeg så trøtt at jeg glemte det, og så har jeg gjort rent i hele dag. Så da har jeg klart å vente i dag i hvertfall. Har jo egentlig bestemt meg for å teste på julaften...... Men trodde jeg skulle sprekke i dag. Er SÅ stolt av meg selv. Så får vi se om jeg klarer å la være i morgen tidlig også :-) Åssen går det med testinga for dere andre? Har dere klart å holde dere til den dagen dere sa dere skulle teste? Jeg hadde egentlig IKM forrige søndag...........
*Lykkeliten* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har ikm imårn.. testet neg idag.. klarte ikke å vente. Jammen det er noen som er tålmodig her..)
maria isabell Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 du må teste i mårra:) hadde ikke klart å vente så lenge..du er flink...skal teste 3 dager før ikm....
Pysjen Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer så mye=) Jeg også greide ikke vente, hadde egentlig bestemt meg for å teste julaften. Fått meg profilbilde på profilen min da ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå