Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 ...er så sliiiiten! Er helt "gåen" i kroppen i dag, selv om jeg strengt tatt ikke har gjort mer enn nødvendig, sliten og kvalm. har en sta toåring som står i trappa og gryler at hun vil stå opp, og jeg er alene hjemme..! Kjenner lunta er kort ja... Uff, så lei av å kjefte.. men tåler ingenting for tiden, og jeg er sååå sliten og dårlig, og det blir så mye kjeft når hun gjør ting gang etter gang etter gang selv om hun vet så inderlig vel at hun ikke har lov.. vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette syteinnlegget, håper noen i samme båt har tips til meg??hjeelp..liker ikke å kjefte på gojenta, hun er jo egentlig snill og god, men for tiden så tåler jeg som sagt ingenting hjeeelp
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 uffda, husk på at det bare er en dag, det viktigste er at du får hvilt litt nå høres det ut som, klarer ikke prøve legge deg litt med henne da ? ingen optimalløsning men noen dager fikser man jo ikke annet..La henne ev leke litt selv i senga så du får litt ro. Bestikkelse el.? jeg var rå på slikt forrige gang jeg var gravid men da var eldste 31/2 og kunne snakkes litt mer med. Føler med deg, ingen god sit. men dette klarer du, alt går over ! tenker på deg, lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå