PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er så utgjort,rett för jul!hvor lenge varer skiten?
Beama Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Voldsomt som det går omgangssyke for tiden. Min kusine sitter på legevakten med lille gutten sin som skikkelig omgangssyke, og bestemoren min er havnet på isolat på sykehjemmet for det har nesten alle fått det. Håper det går fort over for deg og att du er frisk til julaften...
PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 er ikke meg,men småen på 2,5,har så vondt av han!håper han er frisk til julaften,og at vi slipper unna! Tusen takk,og god jul til dere og,håper dere holder dere friske!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 her har minste jenta kastet opp i natt/dag tidlig. da er vel jeg så heldig å ligge på julaften hehe:) min flaks det....
PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 ja,det er det jeg og er redd for!!jeg og pleier å väre så flaksen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå