Gå til innhold

Dumt spørsmål ja, men seriøst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ake akebrett/ skli på sklie når man er gravid? Er i uke 32+3. Vet at man ikke kan kjøre karusell, så lurer derfor på det. Har ei datter på 5 som veldig gjerne har lyst til å ha med mamman sin på aketur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men vet at farmor fødte min onkel 6 uker før tiden fordi hun datt på rumpa ned fra en stol. ( er iallefall hva pappa sa)

Tror du bør vare forsiktig. Iallefall om bakken er svært humpete.

Jeg hadde nok latt det være.

Skrevet

Tror ikke det er noe fasitsvar på det, annet enn det du føler selv. Er du i flott form og ikke føler noe fare ved det, så er det vel ikke så ille. Jeg mener, din datter på 5 er ikke ei som setter utfor de villeste bakkene vil jeg tro. Jeg personlig hadde ikke orket det nå, men i uke 33 (snart) så var jeg litt mer mobil enn nå (i uke 37) Men på den annen side, hva om hun heller tar med seg pappa på aketur og mamma står og ser på og heier?

Skrevet

Hvorfor kan vi ikke kjøre karusell? Da tenker jeg på sånn barnefly å sånn..

Skrevet

Formen min er ikke helt på topp, og min datter er av typen jo fortere og brattere jo bedre. Var ute å akte med pappan i dag, men vil så gjerne ha med meg. Har lyst jeg og, men vil ikke risikere at noe galt skal skje.

Til anonym: barnefly går greit, det kjørte jeg i sommer i Danmark. Jeg tenkte på store, raske saker( bergogdalbane osv.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...