Gå til innhold

En katt eller to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal skaffe oss katt, men så har jeg begynt å lure... Er det lurt å ha 2, slik at de har selskap i hverandre? Det er evt snakk om søsken dette her. Skal ikke være bare innekatt, om noen lurer på det! Kjempetakknemlig for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at det kan være lurt å skaffe seg to katter, men vet ikke hvorfor. kan kanskje ha noe med at de skal ha selskap i hverandre. jeg har selv to, men fikk dem med 1 års mellomrom, hadde nok vært bedre å få dem samtidig, så hadde jeg sluppe å ha kattunger i så lang periode. er jo litt styr å få dem renslige, har dem litt inne og ute.

Skrevet

Men de går bra sammen? Koser med hverandre å sånn, ikke bare slåss?

Skrevet

går veldig greit. er forresten to kastrerte hannkatter, så de liker å kose seg inne, er kanskje litt late :)

Skrevet

Vi har to, de er søsken. Krangler jo aldri skikkelig, men er litt lekeslossing etc. Høres jo ut som jenta får skikkelig juling av broren sin innimellom.... ;-)

De dilter etter hverandre hele tiden, ute og inne, og nå er de ett halvt år gamle.

Skrevet

Vi har også to katter, de er søsken og hunkatter begge to. Er veldig avhengige av hverandre, koser mye men også litt krangling innimellom. Som søsken flest :)

Skrevet

vi har to og det er mye enklere, men så har vi vært heldige med våre da siden de har fortsatt å være venner (de er fra samme kullet). men det er vanlig at de ikke liker trynet på hverandre etter en tid, så ikke bli overrasket om det skjer. men sånn ellers er jeg kjempefornøyd med to stk, og de har selskap i hverandre hele tiden og koser enda sånn som de gjorde når de var små :) er så søte atte. eneste problemet er at det er en av de som driter i sofaen ved den minste anledning, har en mistanke om at det er konrad hannkatten min, for Doris hokatten min går på toalettet og driter hehehe

Skrevet

Jeg vil anbefale at du skaffer deg to, om det skal være innekatter. Da har de selskap i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...