Trulte76 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Når fortalte dere kommende storesøsken at dere hadde en liten en i magen? Lurer på å si det uke 8 siden jeg har en jobb som jeg kommer til å røpe meg fort at jeg er Gravid..så greit de får vite det før ALLE andre..de er 6 og snart 9 år
polarn & pyrene Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Har en liten jente på 2 1/2 år somjeg frotalte det i ganske fort ettersom jeg ikke var i form i begynnelsen og hun er veldig til å hoppe oppe på meg når viligger i sengen. Så hun fikk vite det når jeg var rundt 10 uker på vei. Magen begynte jo å syntes også med en gang denne gangen.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 10 åringen fikk vite det alt i uke 5, litt tidlig med jeg var kjempedårlig, bare spøy og måtte droppe treningsleiren med ham da jeg ikke klarte å kjøre langt. Ble også spurt ut kjempetidlig denen gangen siden jeg var dårlig og magen ble syntes kjapt..
twoboys & a girl Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Sønnen min fikk vite det med en gang jeg oppdaget det.
Trulte76 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 jeg gleder meg sånn til å fortelle det til de..de maset fælt ei stund om de fikk en liten søster eller bror..men jeg sa at det hadde jeg ingen planer om..er vel et år siden..så de ga opp å mase ang det hehe.. så nå skal de jo endelig få det da
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har en på 3 år og han fikk vite det først av alle (etter mannen min, da...). Var vel i uke 5-6 da vi fortalte det til ham. Han var sånn måtelig interessert: "javel, liksom", men er nå meget engasjert kommende storebror. I dag fortalte han at "babyen hans" lå i en seng i magen og lekte med kongler (...) Kanskje han vet noe vi ikke vet? Hehe.
ja08 Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Fortalte det til 5 åringen min i god tid før de magiske 12 ukene var over, hun var da 4 år gammel og ble så lykkelig at hun spredde nyheten som ild i tørt gress:-) Det gjorde ikke så mye, da jeg har en jobb som gjør at jeg tidlig må si ifra om en graviditet pga endel ting jeg må holde meg unna da. Slik gikk det til at når jeg var rundt 6 uker på vei, altså en uke etter jeg selv oppdaget at jeg var gravid, visste mange det med.
sydilla Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Vi fortalte det rundt da av samme grunn. Fryktelig kiipt hvis de finner det ut på egenhånd... Ideelt sett ville vi venta til etter uke 12, men jeg var så kvalm at alle rundt oss visste det før likevel. En 6 åring jeg kjenner sa følgende til mamman til en av vennene sine: "Vi skal ha baby tror jeg, men det er visst ikke lov å snakke om det altså." Da hadde vi andre visst om det i nesten 2 mnd. Foreldrene hans hadde prøvd å skjule det for han, for de var redde for at ikke alt skulle går bra...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Min 9 åring fikk vite det da jeg var 11 uker på vei.
mai mammaen til to Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 min på 1 år fikk vite det med engang..hehe.. men vi røpte til alle andre før hun klarte røpe det da.. nå går hun rundt å sier mamma baby i magen. og koser med lillebror som hun og sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå