Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er det ikke forferdelig slitsomt å holde på sånn? Hvorfor blir dere? Og hva skjer når barna hører det og etterhvert forstår? De tar jo skade av krangling!! Håper dere klarer å slutte eller gå fra hverandre. Syns såååå synd på småbarn som vokser opp med foreldre som krangler hver dag! Får vel pepper nå, men hvis dere som svarer virkelig tenker over det, så ser dere at innlegget kun baserer seg på barnas beste. Det er virkelig ikke et innlegg hvor jeg dømmer noen!
snurkle Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Joa, dra nå for all del igang den 2 dager før jul :o/
Libido- Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Helt enig med deg. Synes man bør søke hjelp og at de som gjør det fortjerner all respekt.
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er enig med deg HI man bør enten ta seg sammen eller gå hver sin vei hvis det blir mye krangling. men er ikke alltid like lett heller må du tenke, de er jo sikkert glad i hverandre og deler så mye i hverdagen.
Mamman til AM&JS Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Det jeg synes er at dette må jo seff være opp til hver enkelt..Jeg kommer selv fra en familie hvor det har vært en del krangling opp gjennom årene...ikke spesielt koselig..og spesielt nær høytidene nærmer seg etc..da med alkohol inni bildet også.. Mange ganger jeg skulle ønske at mamma hadde gått fra pappa for å si det sånn... Vil ikke akkurat si at jeg har tatt skade av all kranglinga..på andre måter enn at jeg ikke liker høylytt kranglig i det hele tatt, og spesielt ikke hvis det er alkohol i bildet... Er så heldig at jeg ikke selv opplever dette nå og aldri vil påføre mine barn det samme, nå har vi det trygt og godt alle!! Men at barn opplever høylytt kranglig titt og ofte, er så klart ikke bra!! Men hva man velger å gjøre med det er jo opp til hver enkelt..
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 ja, det er klart dette er et sårt tema, men også et tema som er aktuelt nå som det er jul! Er mange småbarn som lider pga krangling i julen og ofte er det innblandet alkohol! Håper bare at de det gjelder som ser dette tenker seg om to ganger før de setter igang en krangel;)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Joda, jeg er enig med deg, samtidig som jeg kan tenke meg at det ikke bare er lett og gå fra hverandre. Men synes veldig synd på alle barn som lider p.g.a foreldrene i julen, da tenker jeg faktisk mest på alkoholen!! uff:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå