hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Helt sjokkert over hva hun kan jeg.. Gutten har alltid vært treg og hun er sååå tidlig og flink. Når de skal finne dagens tall på kalenderen har stort sett hun klart det først også. Har en nedtellinggreie på kjøleskapet så de ser tallet der og skal finne det på kalenderen. SNakker som en foss, lange setninger nå. Glemmer hvor liten hun er jeg, for gutten var alldeles ikke slik.
Tøysetipp Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Så flink jente.. Artig når de små overrasker og gjør foreldrene sine sprekkferdige av stolthet.
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Jepp, de kan å gjøre oss stolte
Blue Lady Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Så flink hun er! Lucas som fylte 2 i august sier bare to-tre-to-tre hehe men han viser null interesse for tall og bokstaver, så da er det kanskje ikke så rart
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 Gutten min som bli 4 teller ikke stort lenger enn henne (eller jo klarer 12) og kan en bokstav, SIN bokstav så jeg kjenner begge ytterpunktene. He he.
Sololight Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Så flink jente!! Tenk på all den kunnskapen de sitter inne med i den alderen da, og så trasig det må være før de klarer å uttrykke det! Husker at eldstemann var helt fortvilet rett før språket kom.. Etter en måned fra det løsnet snakket han som en foss. Minstemann, som blir 2 i slutten av mars, snakker også i setninger. (tidligere enn storebror) Hans greie nå er bokstaver, og han blir helt i hundre hvis han ser en av bokstavene han kan på f.eks en melkepakke:-) Små gleder:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 oioi...det var tidlig:o) Mini her blir 2 i slutten av april og sier ikke stort enda.Begynner og komme mer og mer,men stort sett bare jeg som skjønner hva han mener. Men teller han også da.....TO;TO TO sier han da *ler*
Beama Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 er så gøy med alt de kan=) snuppa blir 2 i februar... holdt på å ramle rett i bakken når hun telte til 16 en dag.. trodde ikke helt det jeg hørte;) Normalt sett kommer hun "bare" til 11. Hun er kjempeflink å telle men det er sikkert fordi vi har lest altfor mye tellebøker med henne;) Bokstaver kan hun ikke enda, og setningene blir ikke på mer en maks 3-4 ord. men er som oftest bare 2 ord. Men hun lærer noe nytt hver dag, er så gøy.
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2007 Ja, utrolig artig alder, og jammen er de forskjellige. Er såå artig når de "sjokker" oss slik.
Frk. Vable Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Å, så flink han er, da! Får skryte litt jeg og, da. Jenten min på 4,5 år har akkurat lært seg å telle til 10 på tysk og engelsk!!! Litt dårlig på noen tyske uttalelser, men hva gjør vel det??
tre små... Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 så morsomt! flink jente.! min jente har også vært veldig intressert i tall og telte til 10 før ho var 2.. og telte til 20 når ho var 2 år og 2 månder... morsomt når de overrasker sånn.. men jeg vet jo ikke hva som er normalt i forhold til å kunne telle:)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Tuppa kan også telle er kjempe morsomt! Hun er så og si like gammel som din jente, blir 2 år andre april. Hender noen ganger at hun hopper over 5 da, men kan telle til 11 eller ellev som hun sier hehe. Er så rart å tenke på at hun i fjor på denne tiden bare var liten baby.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 mi yngste blir også 2 i mars og teller til 20 med litt hjelp innimellom og snakker hull i hodet på meg til tider.... mi eldste jente på snart 8 år var også slik, men gutten min som snart er 5 år var ikke slik... først nå han interesserer seg for tall og bokstaver
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Så flink jente du har!! Min ble to i august og kan telle til tre!! "en, to, tjeeeee"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå