Gå til innhold

Vicky 1984

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har også gått 3 år på omega3 city :)

men jeg er født i 84 da :) hehe... hmmm lurer fælt på hvem du er azz :P

MaybeMe: felles barselgruppe??????? har det klaffet for dere??????

flyttet fra skauen fordi det var funnet fukt på rommet til vesla også kom vi ikke overens med huseieren... men her vi bor nå trives vi kjempegodt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har du ikke fått med deg det altså??? :o)

Svarte deg inne på 1. tri, da du spurte om det var den gamle MaybeMe eller en ny. Har holdt litt lav profil i begynnelsen, men nå er det endel som vet det. Sier det sikkert på jobb etter jul engang, er 10 uker på fredag.

Har fått med meg at dere har flyttet i ny leilighet, men ikke at dere var flyttet fra skauen.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:) kjempe masse gratulerer vennen :)

dette var velfortjent....

gleder meg til å komme på jobb igjen jeg altså...

hvordan har formen din vært?

fikk ikke med meg at du svarte skjønner du....

så du er bare 5 uker bak meg? :)

da må vi jo gå masse på turer sammen... hihi

snart kommer vi vaglende på jobb begge to :)

så moro...

fikk en klump i halsen jeg nå...

tror jeg må sende deg en mld og gratulere også... hehe :)

Skrevet

Neida, hun hadde vel ikke en kjip julaften, men jeg kan tenke meg at hun ELSKER BIM! Oioioi, dere er jo avhengige damer! Skulle det ikke vært noen sånn form for avenning?

Skrevet

det er rart at vicky elsker bim sånn med tanke på hvor krafig hu dreit seg ut inne på 1. trimester og skravle med drittslenginga si..så kom den dramatiske erklæringa om at hu skulle slutte med bim fordi at folk ble lei av det hu dreiv med.. et par dager etterpå MAX så var hu tilbake..drama drama drama..

visste ikke at du balloa kjente vicky..syntes du virka ganske ok en stund..

Skrevet

Må ha et kjipt liv du Annie, om du ikke har annet å gjøre enn å henge deg opp i hva diverse brukere tar seg til fra tid til annen og hvem de kjenner og ikke kjenner!

Skrevet

haha ler meg ihjel av anonym over her....

snakk om å huske alt som skjer her inne a.... haha.. er nok ikke jeg som bør ta meg i nakkeskinnet..

og at jeg dreit meg ut??? haha kall det hva du vil, ms perfect... som sitter på bim til sent på natten...

er kanskje alene du og ingen å ligge sammen med om natten... dakar deg som kun har bim og holde deg til...

også heia deg som tør å stille med nick, blir så imponert over slike tøffinger som deg

Skrevet

Litt lengre opp var det du, vicky, som ble anklaget for å ikke ha noe annet å gjøre enn å sitte på bim på julaften. Det er typisk for folk som blir mobba at de mobber noen andre for det samme som de selv. Så trist å se dette i praksis. :-/

I likhet med vedkommende over så husker jeg godt din opptreden her og i andre forum tidligere, og ville ikke vært fullt så bukkekjekk om jeg var deg.

Den nedlatende tonen du prøver å ta her vitner om at du kanskje ikke har det så godt IRL, så jeg skal la det ligge.

Lykke til i 2008! Den eneste veien er oppover for deg! :-)

Skrevet

hehehe signerer denne. veldig godt beskrevet anonym 01:03. Blir alltid like glad for slike innlegg der folk blir satt skikkelig på plass!

Skrevet

Og jeg signerer deg som signerer! Ha ha. Husker godt alt styret inne på skravle, deretter krangle hvor hun mente seg uthengt når hun andre i diskusjonen på skravle fortsatte det her inne etter avtale (Fy! Du hang meg ut med nick!), så på 1. trimester og Bli Gravid. Herregud!

Enkelte har ikke skam i livet, gitt.

Skrevet

hehe den dagen jeg føler at en anonym her inne setter meg på plass... DA skal jeg skamme meg... hehe men dere som ikke tør å stå for deres egne meninger, DERE er det synd på...

lurer virkelig på hvordan dere klarer dere gjennom livet... har dere noen andre dere gjemmer dere bak når det er noe dere vil si...

hva jeg har skrevet her inne før, er vel strengt tatt bare dere anonyme som fortsatt gidder å tenke på og henge dere oppi...

at jeg ikke har skam her i livet og at livet mitt er tragisk og bla bla bla... pga noe som er skrevet på BIM liksom... HAHAHA.. nei jeg er nok verdens verste menneske.. haha bare ler av dere...

er vel dere som trenger noe annet å gjøre når dere husker hva enkelte har skrevet og dette er faktisk ganske mange mnd siden...

vet ikke hva som er verst jeg, oppførselen deres eller min... hehe

gå hjem og vogg du anonyme.. som sikkert har skrevet alle 3 svarene over her bare for å ikke føle deg alene.. DET er lavmål det...

Skrevet

Hahaha *ler av Vicky*. Stakkars deg...

Skrevet

ler tilbake av stakkars anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...