*shehasmyheart* Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Var rundt med "julehilsen" til et par venninner i stad. Litt julekaffe, julete, brente mandler og konfekt. Pleier å gi hvernadre en blomst eller lignende. Så får jeg et "lass" med gaver av begge! Følte meg så teit der jeg stod med en stakkars pose med litt snop i liksom... Litt utafor nå... Veldig takknemlig for gavene, er ikke det, men...skal en ikke "avtale" sånt? Tenker jeg helt feil her?
Mamsen86 Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er det ikke tanken som teller da? Hvis det kanskje er din første jul med barn så ville dem gi noe til mini? Nei, vet ikke jeg, men noen kjip venninne er du iallefall ikke!!
Espoir Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Vet du, du er ikke den første som har blitt "fintet ut" på den måten. Vi opplevde det i fjor, med noen venner som plutselig ga noen sinnsykt flotte gaver HVER til meg og mannen. I år har vi vi hevnet oss, så de får noen helt grusomt flotte av oss i år, gnekk gnekk. Du får, hevne deg på dem neste år, eller evt. snakke med dem og avtale noe (som jo er det mest fornuftige, hehe).
balsam Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 var det til deg eller barnet/a gavene var?? jeg har flere venniner som kjøper til snuppa her selv om vi har avtale om at man ikke kjøper til alle venniner lenger..har ei beste vennine uten barn som jeg kjøper til..ellers kjøper vi bare til barna i "vennegjengen"=)
*shehasmyheart* Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 Takk for svar alle:) Det var gaver til jentungen, og til oss. Gir også gave til barna deres. Pluss da det lille ekstra;) Syns bare det blir for voldsomt. Klarer ikke holde følge der jeg dessverre:(
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 det kan jo hende de har gjort røverkjp iår, da:-) iår får svigerinna mi ei jakke, jeg gav 150 kroner for den. ser ut som den er langt dyrere..kneggknegg..hoho, sleeemme kjipe-laila
*shehasmyheart* Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 He he:) Takk for oppmuntring:)
Adalis Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Vet du hva, om jeg hadde gitt gaver til noen som hadde kommet med det du hadde, så hadde JEG følt meg finta ut...! For slike ting du kommer med, føler jeg er sååå mye mer verdt enn all verdens gaver, det er liksom budskapet med "kos dere i julen", ikke bare, "hei, jeg har kjøpt en fin ting til deg". Så jeg synes faktisk du er en super venninne jeg, faktisk tenkt å slutte med gaver til voksne venner selv, og heller gi peppernøtter, brente mandler osv, istedet.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Når ble jul en konkurranse om å blåse mest penger?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 For noen år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå