jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er så sær at julaften alltid feires her hjemme. I år kommer mamma, stefaren min og 2 brødere;))
ana baroma Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal ha det hjemme hos oss, og i år kommer også gutten til mannen, så det blir koselig vil jeg tro:) Det blir bare oss fire, men det betyr mindre stress og mas, hehe.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 I år skal vi feire hjemme =) Får besøk av mamma, pappa, bror og svigerinne (pluss Benjamin inni magen til svigerinna mi) Skal feire i morra vi da, siden jeg jobber kvelden på julaften! Julaften skal vi til svigers før jeg skal på jobb, også blir gubben igjen der når jeg drar..
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Hos svigermor. Vi blir: -oss 3 -Svigers m/famile - 5 stk -Svogeren, dama og ungen -Tanta og onkelen til sambo -Muligens besteforeldrene til sambo Så vi blir altså 13-15 stk. og det er det IKKE plass til... jaja, koselig blir det ihvertfall=) lykke til til svigermor som skal lage mat til hele folket og prøve å få plass...=P
NoDoubt Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Vi var hjemme i fjor og har tenkt å fortsette med det i mange år framover. Orker ikke dra på 2 små unger og en haug med gaver. Dessuten så får vi ha julen som vi vil:-) Her kommer mine foreldre, min søster med mann og barn.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal være hjemme, med oss fire, svigerfar og svigermor, svigermormor, svoger og nevø. Skal bli så koselig atte. Svigermor stresser noe helt forferdelig, så håper vi kan ta litt av stresset av henne nå.
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Hjemme med alle 4 barna (2 som er mannens fra før) og svigersene. Blir koselig og godt å slippe reise noe sted.
Monajenten Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Hos mormoren og morfaren til kjæresten min. Det blir meg, kjæresten min og lillebror i huset (storesøster skal til pappaen:-( ), moren og søsteren til kjæresten min, og muligens noen onkler og tanter også, har ikke helt oversikten. Når jeg får et større sted å bo, blir det hjemmejul her også. Syns ikke det er sært, har veldig gode barndomsminner om julen hjemme, vil at mine barn skal få de samme gode minnene.
*Lissi* Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Vi har pleid å feire hjemme, men ikke i år. Siden jentene mine er hos faren sin, blir det borte jul på oss. Skal til søsteren til sambo. Blir til sammen 15 stykker. Blir kjempe koselig.....men kommer til å savne jentene mine masse!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Skal til broren min:) Vi blir oss 3, svigerinnen min, broren min, nevøen min og pappaen min:) 7 stykker:)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal være hjemme hos oss selv vi:-) Og svigers skulle egentlig komme, men sambo har lagt syk i en uke nå (ligger enda) og jeg har jobbet fullt denne uka + at mini har fått ørebetennelse, slik at vi er SÅ på etterskudd at vi avlyste. Så vi blir alene vi, og jeg gleder meg:-)
mamma >to gull Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Vi 3 skal til mamma og pappa og der kommer min søster og mormoren min.Så vi blir 7 stk..
Blue Lady Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Her hjemme med mamma, pappa, broren min og bestefaren min, i tillegg til meg, sambo, Lucas og Mina. Det blir fullt, men koselig
Gjest Lille jenta mi Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Vi drar til Svigers, reiser i morgen:-) Det blir oss 4, svigermor/far,søsteren og bror til samboeren min og mormoren til samboer min !
Mamman til AM&JS Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal være hjemme.bare meg, mannen min og våres 3 barn.. Gleder meg så masse...blir bare så kos!! Stille og rolig..
celodi Skrevet 22. desember 2007 #16 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal være hjemme (sambo,jeg og 2 unger) Så kommer svigermor,søstra til sambo og hennes samboer.. Blir kjempe koselig!!!
*smula* Skrevet 22. desember 2007 #18 Skrevet 22. desember 2007 Vi skal til tanta og onkelen min og deres to voksne barn, sammen med min mamma og pappa og søster. Så da blir vi 10 stk.
Tøysetipp Skrevet 22. desember 2007 #19 Skrevet 22. desember 2007 På hytta mi med min kjære og datteren min..
2barns mor Skrevet 22. desember 2007 #20 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er nok også litt sær, for jeg vil feire hjemme. I år blir det feiring med meg, samboer og våre to felles barn. Mamma og hennes samboer (utenlandsk - spiser ikke svin) kommer til pakkeåpning og dessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå