Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Eller har dere som oss 1000 ærend imorgen?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 ALT er klart, nå kan vi bare kose oss:D
hund&barn@fullrulle Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Skal pusse sølv (som jeg har glemt), handle poteter som jeg hadde lite og dårlig av... Kremfløte til hun som ikke tåler melk, så skal jeg pynte tre og skure gulv. Akkurat passe mye, så ja det er ganske bra julestemning i huset
Babyfacepsycho Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Allt er IKKE klart her nei. Skal ut og handle siste julegavene og ny blazer til meg imorgen. Skal levere siste julegavene, og rydde litt imorgen.
mamma >to gull Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Alt klart her:-) Imorgen skal vi bare til mamma og pappa og levere julegavene (skal være der julaften)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Mangler: -Pakke inn julepresanger (ja, jeg er treg) -Levere ut dåpsinvitasjonene -Levere ut pakkene -handle - herregud, butikkene er jo stengt i 3 dager jo... Julevasking har jeg gitt opp. like forferdelig neste dag. jeg må enkelt og greit bare få meg en hushjelp.
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 her er alt klart heldigvis så i morgen er det jobb og så er det hjem og pakke i bilen til vi skal levere presangene på julemorgenen..
Groosalugg Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Her begynner det å bli klart. Skal vaske over gulvene i morgen og pynte juletreet også skal ribba krydres i kveld da.
cheni Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Alt av gaver og mat er kjøpt inn, men baksten er ikke helt i boks (bokstavlig talt! ) ) Har bakt pepperkaker og boller i dag, kakemanndeigen er ferdig og brune pinner er i boksen. Lefser er i frysen og tror ikke at jeg gidder å stresse med noe mer... eller det var de berlinerkransene da... nam nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå