cheni Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hvor mange timer må deigen stå i kjøleskapet? Holder 5 timer, eller må den stå natten over? Og deigen ble ganske klissete, blir den bedre når den får stått kaldt, eller må jeg bruke mye mel? Takker for svar )
MissAntrop Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er ingen ekspert, men driver faktisk og baker kakemenn as we speak Deigen min har stått i kjøleskapet siden i går, men det er absolutt ikke noe must. Men den blir fort klissete og da er det greit at den er litt hard til å begynne med. utover det så bruker jeg en del mel når jeg kjevler. Behandler deigen akkurat som pepperkakedeig egentlig
cheni Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Takker for svar ) Da tror jeg at jeg tar den i løpet av kvelden, og er deigen umulig får den stå til i morgen!
Blue Lady Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Det er bare pepperkakedeigen min som MÅ stå natten over, men det er en fordel at kakemanndeigen er kald, da er den lettere å jobbe med. Husk på å kna den godt, viss ikke får du rufflete kaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå