Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 skal jeg rose ham! mens jeg var på jobb i dag har han faktisk Ryddet boden Sleiket resten av huset som var igjen! Vasket 5 maskiner med klær! Bygget vedbinge. OG tatt vare på datteren! Bevis på at menn kan faktisk gjøre flere ting samtidig! Flinke mannen min! han er vanskelig å få igang men når han virkelig begynner på noe er han kanonflink!!!!
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Ja jeg er helt imponert, det var utrolig deilig at han gjorde det ferdig siden jeg skal på jobb i morgen også, så går ikke kvelden min i morgen vekk på å rydde som en gal:)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 det er godt med flinke mannfolk=) her i huset er mannen også ganske flink... Men han må ha et spark i rævva først da=)
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 er ikke alle mannfolk sånn da?? hehehe.. skal vel med rett ikke dra alle under en kam,men de fleste menn skjønner ikke et hint i det hele tatt nei jeg er kjempestolt! han kan hvis han vil !
☆Anonymia☆ Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 så flink han er =) sånn er min også,de kan når de vil =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå