Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er 20+5 og har ennå ikke kjent skikkelige spark. Synes alle jeg leser om kjenner babyen sin så tydelig nå. Jeg kjenner bare ett eller to små dytt gjerne i løpet av en hel dag. Og ingenting på utsiden. Skal den ikke være litt mer aktiv enn dette da? Og burde jeg ikke snart begynne å kjenne skikkelige spark? Snufs...kjenner jeg er nedfor i dag, går og tenker på hvorfor ikke jeg kjenner noe mer enn det jeg gjør. Er forresten min første, men likevel...
Emilie&Markus Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Hei, jeg er 23 + 4 idag og kjenner jo mye spark og bevegelse. Merker at når han snur seg og ligger liksom ytterst i magen merker jeg ikke sparking i det hele tatt. Antakeligvis ligger han da å sparker bakover mot ryggen min hvis du skjønner. Men så fort jeg kjenner han snur seg andre veien igjen er det sparking og boksing konstant nå om dagen. Det jeg sier er vel at det er nok ikke alt du kjenner ennå. Kan jo hende babyen din bare liker seg veldig godt i en stilling hvor du kanskje ikke merker alt som skjer inni der. Senere blir det jo selvfølgelig kraftigere sprell, da går vi ikke akkurat glipp av noe som skjer der inne. Men inntil det håper jeg at jeg kan oppmuntre deg litt med at det er nok mye sprell inni magen du ikke kjenner ennå. Og kommer mye an på hvor i magen babyen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå