Gå til innhold

Da er jeg blitt mamma!!:) (samme som 3 tri.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 13 desember var jeg te kontroll på sykehuset pga tidligere premature rier. natt te fredag 14 desember klokka 02.10 ca begynte det på nytt med rier. var på sykehuset ca 04.00. fikk beskjed om at riene kom tette men var korte. åpningen var 3 cm.

Lå der en stund før jeg la meg i badekaret med sambo som skylte varmt vann over magen:) 05.30 hadde jeg 4 cm åpning og bestemte meg for KS siden hu satt i seteleie og jeg ikke hadde fått målt bekkenet. fikk beskjed om at operasjonen kunne drøye et par timer men 06.50 kom dem inn å sa at jeg måtte opp av badekaret for nå var operasjonssalen klar.

kl 07.07 den 14 desember var verdens nydeligste jente født. 5 uker før termin. fikk komme opp te henne rundt 11.00 etter en stund på overvåkning.

i dag er vi endelig hjemme. hun måtte ligge 2 dager i lys og slet litt med å ta puppen i begynnelsen. men nå er hun ivrig som bare det. yndlingspuppen er høyre:P hun sover mye og er utrolig rolig og snill:)

Er så lykkelig!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uendelig gratulerer!!!! Så koselig! Herlig å høre om Ks som en del av en fin fødsel ikke som del av en veldig dramatisk en :) ( Alle fødsler har jo en viss grad av dramatikk men du skjønner hva jeg mener ;)

Kos dere masse sammen! :)))))

Skrevet

Takk takk. gått veldi bra med meg. ble operert kl 07.00 og litt før 11.00 var jeg oppe å gikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...