jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Sitter nå å slapper av mens vaskehjelpa vasker huset!!! Når hun er ferdig skal jeg og jentene pynte litt til jul!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 æææææææææææææsj nå ble jeg ikke spes misunnelig på en lørdags kveld:) Vaskehjelpen her sitter som et slakt i huset og furter over juletredrømmen som aldri blir realitet hehehehe forbanner det treet ja!
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Huff da, hørtes ikke greit ut!!!Håper jeg har mer flaks med treet vårt. Gubben her er på julebord med jaktkompisene sine, og jeg gidder ikke å stå på hodet her helt alene...dermed ble det vaskehjelpa her! MMMMM............deilig er det!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jepp.... det er deilig. Her har vi også hatt vaskehjelp i dag. Nå har vi pyntet treet og satt opp litt julepynt rundt omkring...... Deilig å slippe å begynne med den kjedelige biten med å vaske gulv og støvsuge. Vi har til og med fått strøket juleduker..... aldri så lite luksus... )
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Det hørtes virkelig deilig ut! Ble helt glad bare av tanken:-) Dere får kose dere med pyntingen! God jul!
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 God jul til deg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå