Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hadde kjøpt en til samboer fra snuppa, med inngravert navn og intern koseslogan. Så sier svigerbror at slipsnål er UT, såfremt jeg ikke befinner meg på 80-tallet da...(himler med øynene) Er jeg virkelig så fjern? Hva mener dere, slipsnål, er det ut?????
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 hoff asså, jeg trenger virkelig noen synspunkter.......
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Nei det er ikke ut. Synes det er fint jeg, hvertfall hvis det har en betydning. Trodde moten nå var at man kunne kle seg i hva som helst. Da er det mer fjernt av svigerbroren din å være så opphengt i hva som er inn og ut....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 smak og behag! veldig stilig til vest f.x..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Min samboer og alle mine guttevenner bruker det, jeg synes det ikke er ut...
*smula* Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Hvis det er sånn nål som du stikker gjennom slipset (som en pins på en måte), så mener jeg at det er ut. Men den typen som er mer som en klype, er stilig.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Ja for å være ærlig så er det ganske ut. Men likevel er det nå mange menn som bruker det så da kommer det jo egentlig helt an på din manns smak. Og siden du har gjort den så personlig så vil han vel like den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå