Linnea&Julie Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 annen bil med curtain- airbag!! Hvilket bilsete (0- 13kg) har dere? Må denne airbagen kobles ut? Selv har jeg kjøpt Recaro young profi plus med isofixbase!
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Vi har toyota avensis, har britax (?) sete med isofix. MEN dette skal jo stå bak, og der er jo ikke airbag. Det er anbefalt å ha barnesete bak, hvor barnet ser bakover av sikkerhetsmessige grunner. Om du alikevel velger å ha sete foran må airbag (alltid, uansett bil) kobles ut. Lykke til og god jul:)
Linnea&Julie Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Ja vi skal også ha det bakovervendt i baksetet..Men disse gardin- airbagene som dekker sidevinduene i en event. sidekollisjon da? De er både fremme og bak!
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Hmm mer enn jeg vet hehe kanskje jeg må ta dette opp med sambo... jeg skal høre...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Dette har jeg også lurt på og nå funnet ut av ) Vi har en ny Avensis nemlig. Jeg fant ut via vegvesenet sine sider at sidekollisjonsairbag ikke er farlig for barn som sitter riktig sikret )
Linnea&Julie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 ja våres er også helt ny OK, det var jo godt, Takk for svar! GOD JUL )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå