Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 ...hormonene herjer som verst? Jeg takler ikke irriterte kommentarer fra samboer om dagen, begynner bare å gråte.. Men jeg mener jeg har rett til å komme med "irriterte kommentarer" (ikke voldsomt, mest litt surmuling - og IKKE ofte, det er snakk om en gang annenhver dag maks..) til han i blant uten at han skal starte en krangel. Har sagt til han flere ganger at det er hormonene og om han vær så snill kan overhøre dem. Men han kommer med en sarkastisk eller irritert kommentar tilbake om at jeg "ikke skal ta allting så bokstavelig" at "så alt er min feil nå eller" osv osv.. Og da raser min verden sammen igjen og jeg bare gråter og gråter... Og han bryr seg ikke, bare går og legger seg eller lar meg gråte.. Flere som har det sånn? Er det jeg som er urimelig? Vet at det vanligvis skal gå begge veier, men nå har jeg fire uker igjen og er veldig sårbar.. Er det da urimelig at han kan vise litt omsorg i stedet for å bli irritert og sinna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå