henne han var utro med Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hva feiler det menn da. Skulle bare ringe og takke for ei deilig natt og at jeg gledet meg til om 1 uke da vi skulle ses igjen. jeg elsker deg var det siste han sa før han dro. Vel da jeg ringte tok samboeren telefonen. OJ sambo og datter. Visste ikke hva jeg skulle si. Etter det ringte han og spurte om jeg kunne ringe samboeren og si det var en misforståelse. Om jeg kunne hjelpe han ut av knipa? Jeg gjorde så men fy fader for et leven det ble. Hva i alle dager sier jeg OM hun ringer meg igjen.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Han får da jamen komme seg ut av knipa på egen hand. Vil gi deg også en klem, du fortjener noe mye bedre enn han du også. Ingen fortjener drittsekker som tror de får både i pose og sekk
Solskinnsjenta Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg synes IKKE du skal hjelpe ham ut av knipa. Det er han som har valgt å være utro mot henne, og løyet til deg. Synes ikke synd på ham , men du skal få en god klem! Ingen fortjener å bli behandlet på den måten!
mammaTiL4gutter Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 mannfolk...store ego-figurer ..men heldigvis er ikke alle sånn da... håper jeg i allefall... Jeg skal sende klær å ting han har her hos meg i posten hjem til samboeren hans jeg.... :-) det gleder jeg meg til.--- hun skal få vite hvilken drittsekk hun bor sammen... INGEN fortjener noe sånt altså....
trans am pappa Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 vist hun ringer sier du sannheten, enkelt å greit. vist han elsker deg, ka farsken gjør han åt dama si da?? unnskyld språket! vist han holder seg til dama si og kommer bare på nattlige besøk til deg, eller en eller annen helg. da trur jeg du og henne blir godt lurt ja..... vist du skulle bli sammen med han, kommer du til å stole på han når han skal borte ei hælg? men er du etter å ha deg litt så er no dette midt i blinken... æ får no mange mødre på nakken no tru æ ja!! uansett lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå