Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 De siste 4 dagene har jeg hatt skikkelig vondt, eehh.... i beinet eller skambeinet, altså foran nedentil... får liksom ikke forklart på noen bedre måte. Gjør skikkelig vondt når jeg går. Kjenner ingenting så lenge jeg sitter eller ligger. Er dette bekkenløsning? Har ryggsmerter men det kommer nok ikke av bekkenet men pga en sprekt skive... Så når jeg har gått litt, og setter med så stikker det skikkelig nedentil men så går det over etter en stund. Noen som har opplevd lignende??
Totettitett Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jepp, det er bekkenløsning ja. Hadde de samme smertene som du beskriver i forrige svangerskap, og de holder på å komme tilbake nå også... Ikke godt i det heletatt!!!! Fikk akupunktur sist, men det hadde liten virkning. De sa at det var vanskeligere å få bukt med smertene når de satt foran..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk for svar. Jeg søkte litt om det på nettet i går og er jo ikke i tvil etter å ha funnet ut at det er mange der som har de samme typer smerter. Så jeg må bare komme meg til legen så fort jula er over.... Og følge noen råd jeg fant i går, med fy f*.... så vondt det gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå