Gå til innhold

Hva kan det ødelegge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jess enda et innlegg ang amming og nan.

Skal en liten tur på julebord i kveld, og minsten har vært så sulten i det siste at har blitt dårlig med pumping. Ammer han før jeg drar, men tenkte å sette igjen en liten ferdigblandet med nan sånn i tilfelle han blir kjempe sulten og umulig innen jeg kommer tilbake.

Hva er ulempen med dette?

Tenkte ettersom vi alltid pumper før man skal noe og sånn, så er det vel en grunn til alt det styret? Kom til å tenke på det nå.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har fullamma heilt fram til Tuva var 5,5mnd. Dersom eg skulle noe så amma eg meg så tom som mulig før eg gjekk. På kvelden, natta og morningen fekk Tuva flaske. Om natta så handmelka eg bort den verste sprengen, for det sprenger på etter eit visst antall timar, men eg gav ikkje dette til Tuva. Eg har aldri styrt på med pumping. Trur ikkje det har så store følger å la være å pumpe for ein kveld.

Skrevet

Ulempen er kun at han får en uvant smak. Det går kjempefint. Han sulter seg ikke i hjel det er jeg nesten sikker på. Ha det koselig på julebord. :)

Skrevet

Kan vel ikkje ødelegge så mye det. Spørsmålet er vel helst om han tar flaske, og om han liker nan da. Var mye styr med mine før eg fant rett flaske og temperatur...

Skrevet

Har alltid brukt nan hvis jeg skulle være lenge borte, orka ikke å pumpe ut masse før jeg dro. Har noen ganger måttet ha med meg pumpa ut for å lette brystspreng, bare, men trenger ikke alltid det heller. Har vært heldig å få til flaske fint med begge mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...