Gå til innhold

6 uker på vei å mage!


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

ja da har magen gjordt sitt inntog. legen sier d er fordi jeg gikk på så mye hormoner o forkant. men magen er faktisk så stor at d ikke går ann å skjule dn:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er snart 7 uker på vei og har fått litt mage, men det er bare luft enda, da. Merker du en hard kul når du ligger på ryggen ?

Dette er min 2. så regner med at magen kommer fortere denne gangen. Kanskje det er flere i magen din ? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen i går. da sa han at d var for tidlig å se om d var mer en den ene. men vi så i allefall et hjerte som banket <3 hærlig opplevelse:)

kjenner magen selv om jeg ligger. men d er nok mest luft:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og!!! 7+4 i dag. Kjenner litt hardt helt nederst, magen er større på kvelden. Jeg har flyttet inn i mammabukser. Vi har fortalt alle det, fordi jeg har såpass mye plager, så bare kos å vise frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akuratt i min 7. uke....kjenner magen er hard helt nederst, men det er vel bare luft....når jeg ligger vises det litt.

Tror nok jeg må gå på jakt etter mammabukse snart ja...buksene begynner å bli litt trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på vei med min nr 5, og er i min 7 uke.....har aldri hatt noe synelig tegn på mage før rundt 10-12 uke....denne gangen har livmora allerede kommet over kanten, og jeg kjenner den ganske godt....synes det er veldig merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...