Gå til innhold

flere som ikke har julefølelse ... ??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har liksom ingen julefølelse jeg og det er kjedelig :(

Men kommer nok 1.juledag da jeg skal hjem til mamma og pappa :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye julefølelse ennda, håper den kommer snart. ; )

Skrevet

Ike julefølelse enda nei.

Pakket inn alle gaver, allt er på plass, og ikke mer som skal gjøres før vi skal til min mor julaften (bortsett far å finne antrekk til Atekatten, bunaden var for stor)

Så håper julestemningen kommer når vi kommer opp dit.

Skrevet

Begynt så smått å få den nå - for nå er all julepynten tatt frem, og treet er pyntet..

Skrevet

Nope den er ikke her iallefall!!!

Alt er som vanlig, henger etter med både baking og pynting og vasking, men alle gavene er iallefall i boks...så hvorfor er ikke julfølelsen her????

Jo det skal jeg fortelle: SNØEN!!!! Hvor er den ??? Er jo + 6 grader ute og striregn:( minner mest om 17.mai været!!!

Men har fortsatt ett lite håp om at det skal bli kaldere til mandag! Er meldt litt kaldere iallefall!!!

Så mitt ønske for julen; at alle holder seg frisk og at det blir snø.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Vet ikke hva julefølelse er jeg....Alt er klart til jule kvelden, bortsett fra to ting. Og det er å besøke gravene til mamma og svigermor som begge døde i år. Det mangler 2 stykker å handle julegaver til, det mangler 2 stykker å spørre om råd til, det mangler 2 stykker å gi en god klem til og det mangler 2 stykker å ønske god jul.

Håper den kommer når barna våkner på julaften og vil se Disney timen og gleden når de åpner pakkene på julekvelden........

Skrevet

jeg har ikke julefølelse i det heletatt.. sikkert pga at jeg ikke skal feire jul hjemme med mamsen min i år men hos svigermor og svigerfar ( blir sikkert kjempekoselig, men blir ikke helt det samme.. ) hehe jeg er en skikkelig mammadalt, hvis min datter blir like mammadalt som meg så blir jeg KJEMPEGLAD!!!

Skrevet

har ikke julefølelse jeg heller, men er vel mest for at det har skjedd så mye i det siste:

-sykehusinnleggelse av yngste (skoldet seg)

-eldste ble syk

-vi ble syke og en julefeiring måtte avlyses

- måtte avlyse et andre treff

- har stresset som en gal i dag for å i hele tatt ha gaver til enkelte som vi ikke rakk før sykehuset

får se om vi klarer å rette det opp i morgen. får bli en høy gløgg, pepperkaker, julemusikk og pakking- faktor i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...