*3 gutter i hus* Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 er så lett å glemme ting nå når en går gravid...og MYE å huske på i julestresset! Jeg tenker en sånn har du husket: - røde lys - rød saus til riskremen - nissemaske osv...
Gummianda:) Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Pen strømpebukser Surkål JULETRELYS:) Juletrefot
Blå-Rosa+spire! Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 - Sekk til pakkene.. - Rødkål, surkål til ribba.. - Kålrot til pinnekjøtt. - Melis, fløte til riskremen. - Potet.. - Ting til julestrømpa:) Flere...?
temi & keli Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 hårpynt til juleantrekket til små-snupper for oss som har det.. div. batterier til lekene som sikkert ankommer mandagskvelden... å lade batterier i fotoapparat og filmkamera å ta opp ribbe/kalkun og annen mat som evt. er frossen og trenger langsom tining
klumpen og gullet Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 "Reserve-gaver" (vinflaske i pen pose etc) til de som tilfeldigvis kommer innom i morgen eller julaften... Sjekke juletrelys Aluminiumsfolie (jeg går alltid tom av en eller annen grunn) Godis til julestrømpe Lade videokamera
mammamammamammamor Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 å nei eg har glemt å kjøpe strømpebokse og bateri. tusen takk for påminnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå