Gå til innhold

"Vi" melder oss inn her. :)


stikling

Anbefalte innlegg

Foreløpig, ihvertfall.

Har ventet et par dager på mensen, fikk et par flekker torsdag og flredag, men ikke noe ordentlig, I det øyeblikket jeg hadde tenkt ordet festelødning visste jeg at nå er det noe på gang!

Spørsmålet er egentlig hvor LENGE noe er på gang denne gangen.

Dette er ikke planlagt, og svangerskap med spiral har vel aldri vært noe fruktbart prosjekt. :P

Men jeg har jo tross alt lyst på barn, selv om timingen ikke er helt ideell. Så håpe jo veldig, da.

 

Har jo ikke vært noe emosjonelt kasus de siste dagene for ingenting, håper jeg. Neppe julestemningen som setter inn.

 

Men er jo alene hjemme, sambo dro til familien for jula, og jeg drar ikke etter før om flere dager. Han er advart (gidder da ikke gå rundt og ruge på dette alene!) men får se hvor lenge jeg venter før jeg tar noen tester.

 

Lurer på å fjerne spiralen med en gang, jeg.

Men kjennes litt psycho å gå i taket med slike mistanker allerede første uke, -det er ikke uten grunn! Jeg HAR vært gjennom dette noen ganger før, selv om det ikke ble født noen barn av det. Jeg må VIRKELIG skaffe meg en bedre prevensjon etter dette.

 

I mellomtiden; Hei, jeg er Nina, jeg er 22 og blir kanskje mamma med dere i september. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...