Gå til innhold

DiB trenger umiddelbart en ny moderator som følger opp problemene og som muligens har tid til å logge seg på i alle fall en gang pr. døgn!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke bare sløvt, men også ulovlig og totalt uakseptabelt av ansvarlige drivere av nettstedet! Både DiBs medlemmer som betaler medlemskap og andre ikke betalende medlemmer inkludert annonsørene som attpåtil betaler en svimlende sum for å annonsere på disse sidene.

Det er pokker meg ikke vanskelig å ta turen innom her for å slette direkte personangrep, og hvis du moderator Hannah ikke er fornøyd med lønna du får fra DiB-ledelsen så skal jeg gladelig gjøre denne "moderatortjenesten" som å slette drittinnlegg helt gratis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!! Tror faktisk moderator gjør så godt hun kan. Det sier jo imidlertid seg selv at med over 3000 innlegg i døgnet, kan hun umulig få med seg alt som skjer her. Tror nok ikke du, Yppert, hadde gjort en bedre jobb, gitt....

 

Andre forum har som oftest en varsleknapp til moderator direkte på innlegget. Det hadde kanskje vært en idé her også?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ønsket meg en slik varselknapp til jul av vår programmerer. Hvorvidt han vil oppfylle mitt ønske, er foreløpig ikke avklaret.

 

God jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig med Ypperten jeg.

Og må jo legge til det at jeg faktisk får med meg mye mer av hva som skjer her inne enn hva det virker som personalet som skal være litt med gjør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... hvis du er fornøyd med å slette mine innlegg for at jeg fillerister anonyme hetsere som driver regerett trakkasering av personer som har lagt ut bilde, info om seg selv og familien så er det greit for min del, men her prater vi om noe ennet enn at noen anonyme kalkunfi.... blir satt på plass. Ris og Ros virker for meg som et sted som skal være DiBs såkalte "varslerside" og da bør dere muligens se på de "røde varsellampene" som blinker i ett sett her inne:-)

God jul til dere også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en sutrekjerring du er yppert, og ikke engang la meg begynne å snakke om dobbeltmoralen (wikipedia igjen på deg). Du må prøve å få deg et liv utenom dib - det er ikke sunt å være så til de grader engasjert i tull og fjas på internett som du er.

 

God jul, din dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må være den siste her inne som hadde klart å plage vettet av meg - jeg tror faktisk ikke du er i stand til å plage vettet av noen. Kanskje drepe noen av ren kjedsomhet ja, men plage vettet av?? Næh. Og du er over alle grenser engasjert i tull og fjas på internett. PS husk å fei for din egen dør før du begynner å klage på at anonyme hetser folk med nick, analfabet! god jul ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du burde vurdert skifte at medisinen igjen vennen... tror ikke de nye virker heller:-) Virker faktisk som du sliter fælt med humørsvigninger og fedmeproblematikk, som klarer å bruke så mye tid på å kladde ned noe møkk som er ubetydelig drittsnakk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at en person som skriver et hovedinnlegg hvor han etterlyser strengere moderatorer, i samme tråd lirer av seg et sånt innlegg som dette? "humørsvigninger", "fedmeproblematikk", "kladde ned noe møkk som er ubetydelig drittsnakk"....

 

Rimelig ironisk.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om Hi her ikke hadde vært ypperten, skulle jeg tatt innlegget seriøst. Men, man setter ikke bukken til å passe havresekken eller noe sånt :=)

 

Tross alt bør man feie for egen dør yppert!!

 

PS: Jeg trykker ikke anonymknappen som folk sier her inne. Nå er det ikke en knapp, men heller en "boks" man kan huke av, dersom man ønsker å være anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

er det kun en moderator her på hele j**** DIB???

ikke rart man ikke blir hørt! Må nesten le for dette blir liksom litt for latterig syns jeg, alle skriker å skråler i hver sin ende! men bare noen blir hørt! Har lagt inn flere innlegg på ris og ros, kommer ikke inn på sida mi å innlogginga er bare tulle hver gang! Men det driter vel dere her på DIB laaang mars i for de fleste av oss er jo ikke betalende! er det dyrt å ansette flere moderatorer?? er vel vanlig å ha hvertfall 10stk på ett sted som dette? (tilgi meg og jeg tar feil her eller at dere faktisk har flere).Men da gjør dem ikke jobben sin! Hva skjer med god jul??

Dette begyner å bli kjedelig..... er jo ikke moderator som skal fixe problemene med sida men hun kan da i det miste gi beskjed om at halve DIB har problemer med sida osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...