jj34 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jenta vår er blitt så enormt mammadalt den siste uka. hyskriker hvis jeg går ut av rommet, det er bare jeg som får trøste osv. Hun er vant til å være sammen med pappaen sin, han tar kveldsstellet og badet hver kveld. Det går bra hvis hun ikke hører meg, må luske meg rundt i huset. Hun skriker så hun blir tett og hvier etter pusten hvis ikke jeg tar henne, hyler mamamama hvis jeg er i rommet eller hun oppdager meg. Dette er veldig slitsomt for meg og litt trist for pappaen. Noen som har hatt det sånn? Lurer på om det er lurt at hun får komme til meg eller om hun får trøst oss andre? Pappaen vil gjerne få til å roe henne. Hva gjorde dere? Hun er 6 mnd
Ane** Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Her er det også sånn, min er 6 mnder, og jeg husker det var sånn med eldste også når hun var på samme alder. Tror dette er helt vanlig. Jeg ville nok ikke "tvunget" barnet til å bli trøstet av andre, signaliserer det at det trenger mamman sin burde det få mamman sin... Dette er bare en periode, og jeg er helt sikker på at dette ikke varer mange uker. Nå trenger hun en bekreftelse på at "mamma er der", å da er det din jobb å vise at "ja det er jeg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå