Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Holdt en annen unge som veide like mye som junior.. Sa da at junior må ha lagt på seg masse, fordi han var så mye tyngre enn ho.. Da sa ho at det sikkert var fordi han ikke "bærte" seg selv.. Når er det de begynner å gjøre det? (håper noen skjønner hva jeg mener.. hehe)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2007 Søren... Hehe.. Hmm.. Jo, at når jeg bærer på han nå (er 1 år) så er han liksom så tung å bære.. Og når jeg løfta på ho andre jenta (som da veide like yme som junior) så var ho mye lettere å bære på.. Og da sa mamma'n at det var pga ho klarte å "løfte" seg selv, at ikke jeg måtte holde på ho liksom.. Hmm.. Hehe
Næsningsfrua Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Ikke jeg heller, men bra det ikke bare er jeg som er dum! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2007 Hehe.. Nei, det er bare jeg som er elendig på å forklare hva jeg mener =)
Turid Laila Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Jeg skjønte hva du mente. For å kanskje forklare bedre så kan jeg komme med et eksempel. Du kan jo prøve å løfte en annen person som er litt mer sammarbeidsvillig enn en baby. Om personen er helt slapp er det mye tyngre å løfte, enn hvis personen gjør litt selv for å bli løftet på. Noen som skjønte nå? Vet ikke selv svar på spm ditt. Men gutten min er lettere å løfte nå enn for en mnd siden. Han er fem mnd. og har blitt sterkere i musklene sine etter vi var hos fysioterapeut. Nå hjelper han liksom til når vi løfter og bærer på han, i stedet for å være slapp som en potetsekk
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 Takk takk takk =) Kanskje noen som skjønner bedre nå ja =) Hehe..
Turid Laila Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Er ikke så flink til å forklare selv heller. Har som regel en tendens til å legge til for mye informasjon, slik at det blir umulig å forstå
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2007 Dytter opp..
EnUndreneMor Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 dattra mi ble pluttselig så lett her og det var rundt 4mnd.. og da begynte hun å ''bære'' seg selv, være mer med på bevegelsene:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2007 Blir litt bekymra jeg nå.. Er det bare at min rett og slett bare ER tung, eller er det noe galt om han ikke klarer å "bære" seg selv...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Stor variasjon på ungene tror jeg. Min er nå 2 år, og han "bærer" seg selv. Men de i barnehagen "klager" over at han er mye mer "lealaus" enn de andre. Mye løsere i kroppen på en måte. Begge våre har vært sånn, avslappede unger, hehe.
ScaryMama Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Min på 13 mnd. gjør det, men det er ikke alle som gjør det. Jeg har jobbet i bhg. og da var det mange babyer som var slappe og tunge å bære på når de var 2 år.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Da mini var baby var han mye tyngre enn nabojenta. Men da jeg holdt nabojenta en gang så syns jeg hun var blytung, mye tyngre enn mini selv om han var tyngst. Men han har alltid vært rak i ryggen og er i grunnen ganske stiv, noe denne jenta ikke var. Vet ikke når de begynner å bære seg selv, kan hende de bare er "konstruert" slik:-)
ScaryMama Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Tror at de som er "lettere" bruker musklene i bena til å klamre seg fast til kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå