Gå til innhold

Bare jeg som skal ut og handle julegaver etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle andre ferdige?

Jeg er hjemme og rydder og vasker i dag, mens ungene og mannen er borte.

Når de kommer hjem, skal jeg ta bilen, kjøre til nærmeste kjøpesenter og handle ferdig de siste gavene.

I morgen tidlig reiser vi på juleferie.

Kjøpesenter i ettermiddag blir nok en torturopplevelse, men det må til, så da er det bare å hive seg ut i det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heldigvis ferdig,har bare å pakke inn igjen.. Koselig med juleshopping alene da, men bare hvis man vet hva man skal ha.

Skrevet

Du får satse på at ALLE andre er ferdig, så får du kjøpesenteret for deg selv ;-) Good luck

Skrevet

Heldigvis ferdig med alt til jul, så jeg har ikke en gang TENKT tanken å nærme meg ett kjøpesenter, hverken i dag, morra eller på julaften:-)

Folk er jo helt gærne jo...

Skrevet

Jeg har handlet alt,og vel så det, men likevel føler jeg at det mangler en ting eller to...men har ikke noen som kan ta småen,så da blir det så vanskelig.

Så det får bli som det er nå.

Gidder ikke stresse mer =o)

Skrevet

Lykke til!!

Var innom et kjøpesenter i sted for å kjøpe en gave. Heldigvis hadde de èn Pondus bok igjen, for jeg hadde ikke giddet å kjørt til et annet sted for å lete etter parkering igjen og bane meg vei mellom alle menneskene. *grøss* Heldigvis var Norli rett innafor døra! :)

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra senter med de siste gavene. Puh... litt av en opplevelse!! Masse, masse mennesker som tråkker oppå hverandre. Det begynner vel å bli litt bedre utover nå.

Skrevet

jeg er heldigvis ferdig jeg!

var på posthuset og henta en pakke 5 min etter det åpna i dag, og da var det alt 20 før meg i køen... hehe... så ser for meg at bytur eller kjøpesenter i dag er et mareritt...

Skrevet

Jeg synes det er galskap,jeg.....

Pleier handle litt hele året,så slipper jeg det største gavestresset like oppunder jula.

Fungerer fint sånn =o)

Skrevet

Dere da! Dere tar jo helt motet fra meg :)

Men jeg vet hva jeg skal ha da, sånn ca, pluss at det er åpnet både i morgen og julaften, så jeg skal nok få tak i det jeg trenger.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har sett på gaver til Iris...skulle kjøpe sånn til å henge på vognen som hun kan leke med mens hun ligger, men så har jeg ikke kjøpt det, så jeg må gjøre det etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...