Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 hjelp..dette kan ikke var lenge håper jeg..har jo to barn på 4 og 6 år..å jeg har hatt go toldmodighet med de helt frem til nå..er nesten ikke en mnd på vei en gang åsså er jeg så trøtt og gretten..:(dette går vel over snart?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 jeg har ingen barn fra før. men jeg har en kjæreste som man må være rimelig tolmodig med til tider:) men hos meg hjalp den trøttheten og grettenheten etter 12 uker... blir jo fort sint fortsatt, men det er vist jeg er sliten:) som feks nå i alt julestresset og eksamensstresset akkurat er over osv:) hehe... lykke til:) det blir nok bedre skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det samme lurer jeg også på. jeg er på min 4 mnd nå å jeg er fortsatt like gretten. tåler abolutt ingenting lenger. stakkars samboeren min han får jaggu gjennomgå gitt. alt er gæli hele tiden å alt er bare dritt. griner for alt å ingenting. skikkelig slitsomt. håper dette går over snart.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg var "rabiat" i begynnelsen av svangerskapet, ble veldig sint og gråt for ingenting. Utrolig nok gikk det litt over etter hvert, har hatt et relativt greit 2.trimester i så måte, men i 3. trimester har det tatt seg opp igjen. Blir ikke lenger så sint, men heller deppa og har lett for å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå