Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har IKM 31/12, og vet det er for tidlig å teste enda.....men jeg føler så inmari at det har klaffet og er veldig utålmodig etter å kunne teste. Derfor lurer jeg på hvor tidlig dere fikk positiv test, hvor lenge før IKM?? Og hva var/er de første symptomene deres? Tusen takk for svar
Labambie Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er kanskje litt tidlig for deg å teste ja! Jeg testet veeeldig positivt en dag før IKM,hadde ingen symptomer (har vel aldri hatt troen på disse symptomjaktene) Det første jeg merket var ømme pupper omtrent 2-3 dager etter positiv test.. Lykke til og god jul!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Hva betyr IKM?? Teit jeg nå sikkert.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Testet positivt 2 dager før IKM. Klarte ikke å vente - holdt på å gå rundt i hodet mitt. Hadde første runde med pergo da. Testet med digital el test - og den ble superpositiv - og testet med grav test dagen etter -for å våre helt sikker. Symptomene var kun ømme bryster mener jeg. Lykke til ) IKM betyr - ikke kom(mende) mensturasjon. Det er den dagen man venter mens, men håper den har dratt på laaaaang ferie. Jeg lærte masse om slikt etter 9pp (prøveperioder) inne på BliGravid. Nå har jeg 5 dager til termin - og akkurat en skikkelig vond kynner. Etter 18 mnd med venting på en baby, er jeg glad det nærmer seg nå )
Blå-Rosa+spire! Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Ok jeg tok test 12 dager etter IKM jeg da sikkert. hehe. Jeg hadde mellom 4 og 5 uker syklus, så hvis jeg gikk ut ifra at det var 5 uker tok jeg test 5 dager etter IKM. Med førstemann tok jeg test akkurat på dagen, men den var negativ.. Hm... Men ventet og ventet, tok så ny test etter en uke, da var den positiv. Så hos meg var de negative til mens skulle vært der iallefall. Men dette varierer nok ser jeg.
Linnea&Julie Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Jeg testet positivt den dagen jeg forventet mensen Var spent da ja! Jeg hadde ingen sv.symptomer før i uke 8, men da kom de for fullt, hehe!!
*Super*Mamman* Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 1 gang fem dager før IKM, 2.gang 2 dager før IIKM.
Pysjen Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har ikm i morgen og testet svakt positivt i går- veldig svakt, skyggestrek kanskje. Men tok cb-digital i dag som var positiv=)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde også IKM 31 i mnd. testet den 18 neg, og testet igjen 23 og da var den positiv....
Baby nr3 ombord Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 I mitt tilfelle var det IKKE planlagt. Men jeg fikk symptoner 1 uke etter sex og testa positivt 2 uker etter (trodde ikke jeg var gravid derfor testa jeg ikke før 1 uke etter symptona kom).
Mai-baby '08 + en til! Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Jeg testet svakt positivt 3 dager før IKM. Lykke til:)
lillepixie Skrevet 23. desember 2007 #12 Skrevet 23. desember 2007 Jeg testet positivt 3 dager etter ikm(ikke kommende menstruasjon). Her er det store variasjoner. En venninne av meg testet først neg, deretter pos etter en mnd. Avhenger av hvor mye hcg morkaken og fosteret produserer i begynnelsen. Den mnd jeg hadde blitt gravid, merket jeg veldig lite igrunn(ihvertfall så tidlig). Syns aldri jeg fikk de sinnsykt ømme puppene. De bare este ut(vær så god) og har begynt å klø no jæ...! er i uke 21 nå!
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 23. desember 2007 #13 Skrevet 23. desember 2007 Jeg testet positivt den dagen jeg ventet mens.. Var da 4 uker på vei,så har vært ett langt svangerskap
*min lille sin!* Skrevet 23. desember 2007 #14 Skrevet 23. desember 2007 heisann.. begge ganger jeg nå har vært gravid har jeg hatt ømme bryster opp til 1 og en halv uke før mensen . denne gangen har jeg testet positivt 2 ganger 4 dager før mensen, håper da at det er noe der...
mammaen til Luca Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 Testet meg dagen etter ikm, fordi jeg hadde så SINNSYKT vondt i puppene. I en uke gikk jeg rundt å tenkte for meg selv at det er kun betennelse i piercingene i puppene, men når mensen ikke kom på timen den var forventet, så var det avgårde til apoteket og kjøpe test, og den var svakt positiv. Jepp, så de 2 neste ukene på jobb gikk jeg rundt i min egen lille verden og skjønte ingenting. Var hos legen i uke 6 og fikk det bekreftet også derfra, og da gikk det bare slag i slag!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Jeg testet svakt positivt noen dager før IKM, men jeg turte ikke stole på det. Den ordentlig positive testen fikk jeg først på IKM dagen, med Clear Blue digitaltest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå