Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg begynner å bli gammel. Mer penger i mat enn sprit. Hva slags julefeiring skal dette bli liksom?
Dronningen! Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 haha... Ja si det:o) Greit for dere å handle inn litt, plutselig står dt noen på døra.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 blir sikkert en jævlig fin jul for barna dine, med den prioriteringa der... stakkars....
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Det var enn sunn prioritering; brukt mer penger på mat enn alkohol.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Vi har omtrent det samme i mat, men ingen sprit. Vi har en flaske sherry, en boks vin, og to falsker vin fra jobben min (diger eske kjøtt fra jobben hans...). Og selvsagt en halvflaske musserende vin til nyttårsaften. Like mye som vi har drukket totalt i år hittil...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Og etter to glass vin og ett lite glass sherry er jeg godt i gang! ;o)
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 Forresten får jeg lite på polet nå i mot hva jeg gjorde i gamle dager. Ble bare noen flasker vin, øl, akevitt, Cognac og en wiskey. Hadde sikkert fått en pall billig hvitvin den gangen jeg handla julemat for 100 kr og på polet for langt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå