aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Heisann:-) Hvordan går det? Nå nærmer det seg IKM!! Hva sier magefølelsen? Jeg hadde mye symptomer i går så jeg begynte å lure litt..svidde av den siste CB`en min, 1 time etter morgenurinen..(hvor dum går det an å bli egentlig..hehe)men tenker at den hadde sikkert vist positivt uansett en dag før IKM, men den var ekstremt blenda hvit.. Tenkte at nå må jeg vel gå i hele jula å lure meg grønn..siden syklusen min var så rar denne måneden. Har ikke tid til å reise på apotek for å kjøpe nye heller..men nå har jeg bestilt på billigetester så får håpe de kommer i romjula..men alt dette var i går.. Nå for en time siden begynte jeg å kjenne mensmurringer igjen, og nå har jeg begynt å spotte litt..Fremdeles er håpet der, for jeg spottet rundt IKM sist jeg var gravid. Ser ut som jeg hadde EL da jeg trodde selv om den digitale viste negativ..Da har jeg IKM i dag. Blir ikke skuffet selv om TR kommer, men var lei meg i går etter å ha testet. Går neste pp i møte med godt mot, temperaturmåler er på vei i posten til meg:-) Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!
kattungen Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Æsj, det er SÅ kjedelig å bli skuffa.....Skjønner deg godt:( Magefølelsen min sier at TR er rett rundt hjørnet her også. Er veldig PMS (mannen sier jeg er uutholdelig) og har alle PMS-tegn. Har hatt murringer på og av siden EL, men ikke på den måten jeg hadde sist jeg var gravid. Så tenker vi hopper inn i ny pp sammen, og følger hverandre med ny ca lik IKM. Jeg tenker nytt år, nye muligheter:) Men hat ikke TR kommet i mrg, må jeg seff teste på julaften, men tror nok den kommer. Håååper det er din tur neste gang, at du slipper å bli skuffet. Det var hyggelig å bli ropt på, hvertfall;)
kattungen Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Fikk akkurat TR, tom. kvelden før. Ikke overraskende, men det er jo alltid like kjedelig. Merket det ganske tidlig, at det på en måte var feil type murring jeg hadde. Dessuten manglet jeg mange symtomer som jeg har hatt de 2x jeg har vært gravid. Da hopper vi synkront over i neste pp, da:) Hvis du har fått TR, da?? Håper den ikke har kommet hos deg!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Så utrolig kjipt at TR kom.. Jeg driver å spotter enda, det blir bare mindre og mindre. Har bare vært noen dråper til sammen, og det er helt lyserosa..Jeg pleier ikke å spotte før mensen, har spottet litt i begge svangerskapene, men da har jeg vært rundt uke 5. Når det er sagt så er det ganske kraftige mensmurringer jeg har nå, så jeg er ganske sikker på at dritt tanta er rett rundt hjørnet!! Har fått tak i noen tester hos en venninne, så hvis ikke TR er kommet til julaften, tester jeg med morgenurin da!! men hvis tanta kommer så er det et lyspunkt at vi kan følge hverandre synkront, ja:-) Er ganske spennende!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 I dag morges når jeg våkna kom TR...Vet som vanlig ikke når IKM er, men håper ihvertfall jeg får positiv EL test denne mnd... Skal kose meg med rødvin og baileys i jula:-)Kanskje vi får positiv test i januar? Håper det!! Hvilken dag begynner du å teste på? Regner med jeg begynner på dag 11.. Det blir vel ons 2. Januar det.
kattungen Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Æsj, så kipt at du også fikk TR:( Kjedelig, blæ! Jeg skal også kose meg med baileys og vin, så det blir bra. Har faktisk en hel flaske m bailes som jeg kjøpte for litt siden, så nå blir det kos!!!! Sylusen min er nå på 27 dager, og det hadde jeg før jeg ble gravid 1. gang. Så det ser ut til at ting er i gang. Rakk aldri å få ordentlig syklus før jeg var gravid på nytt, hadde TR 2X i mellom. Så da tipper jeg vi begynner testing ca likt. Pleier egentlig å vente til jeg får EL-tegn med å teste, noe som er rundt dag 10. Tester du om mrg eller ettermiddag? Har testet om mrg, men har lest men skal vente til ettermiddag. Synes det er så greit om mrg, så slipper man å tenke å "spare" i 4 timer. Skal du ta hver eller annenhvertaktikken? Hadde annenhver nå, men da jeg ble gravid med den jeg mistet hadde vi sex 2X på en mnd, så i grunn er det jo ikke mer som skal til. Bare litt flaks.......
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 heia jenter, skulle hatt ikm 23., og fikk tr på torsdagskveld den 20.., har vel denne syklusen 25 dager...men hadde jo en sa i oktober, så er nok den som klusser litt til..vi får prøve i januar nå, og skrives vel videre..vi var en fin ikm uke 51 gjeng:-) god jul damer:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2007 Heisann:-) Ja, da begynner vi nok å teste ganske på likt! Jeg har til nå brukt å teste på morgenen av samme grunn som deg, på bruksanvisningen på mine tester står det at det er det samme når en tester bare en tester på samme tidspunkt hver dag. Drikker mye vann på dagtid, så å holde meg i 4 timer hadde blitt vanskelig. Hehe. Tenker at det eneste som kan skje er å få falsk positiv på morgenen, men det har ikke skjedd meg, kjenner el-symptomer i tillegg. Det eneste jeg skal gjøre annerledes denne pp er å teste morgen og kveld når symptomene står på som verst. Tror kanskje jeg misset el denne mnd pga at jeg bare testet på morgenen og ikke kvelden i tillegg.. Ellers så brukte vi annenhverdag metoden denne mnd..er usikker på hva vi skal gjøre denne pp..tror nok kanskje det blir hver dag metoden under el.. Fest dei lille spire: Vi får nok IKM ganske på likt vi da, hvis jeg får el på et noenlunde normalt tidspunkt..Har hatt litt ustabile sykluser etter ma i august. Håper vi stikker inn på 1.tri i januar alle tre + alle de andre her på bli gravid:-) Fortsatt god jul, og husk å holde meg oppdatert!! :-)
kattungen Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Oppdatering skal bli:) Håper du har kost deg masse i jula, da;) Håper også det klaffer for oss denne pp, ja + alle som vil bli gravide:D Tror jeg satser på å fortsette med testing på mrg, siden det har funket tidligere. Kanskje jeg skal gjøre som deg, kjøpe en digital for å safe og dobbeltsjekke. Og fest del lille spire, gøy hvis du blir med i klubben. Da er vi 3 med IKM ca likt, det er moro:) Sees da! Juleklem
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 heia damer,,hatt en fin jul:-) deilig å kunne spise og drikke hva vi vil:-9 hihi..ja er med i klubben videre til neste pp:-)
kattungen Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 Ja, hatt fin jul;) Enig, deilig å slippe å tenke på hva men drikker/spiser i jula. Noe positivt må det jo være med å starte opp på ny pp, dessuten er det nytt år med nye muligheter. Håper du også har hatt en fin jul- vi sees!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2007 Har også kjørt på med rødvin, og hele svigerfamilien fikk nok det svaret de lurer mest på av alt i verden for tiden, hehehe.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 hehe, hører til i denne perioden det ja..vi har vel el neste uke allerede., lovet meg selv at jeg ikke skal bli så hekta som sist, men det er så gøy og høre om hvordan dere andre har det.., at jeg ser jeg kommer til å titte inn her regelmessig:-) denne gangen er jeg redd syklusen min er litt på vill spor, mistet 4 gang nå ioktober og hadde en syklus på 25 dager nå sist..håper jeg treffer el denne gang..noen som vet litt om el tester??
kattungen Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ikke så proff som aug-mamma på EL-tester. Jeg har bare brukt de noen få ganger, har kjøpt av de billige stripsene. Aug-mamma kom et tips, og det var å sjekke den dagen du får positiv med en dyrere digitaltest. Ganske lurt, synes jeg. Tror jeg holder meg til stripsene foreløpig, har jo ganske så klare EL-tegn, så vet jo sånn ca når det er;) Skjønner at du blir litt stressa av syklus-tull, ikke moro. Er egentlig usikker om jeg kan stole på min egen syklus, den var helt riktig nå 1.X etter MA, men man vet jo aldri......
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. desember 2007 Huff ja, en kan bli skikkelig hekta på alt dette graviditetsstyret!! Jeg hadde lovet meg selv å holde meg unna både bim og el-tester hvis jeg ikke ble gravid forrige pp, men nå har jeg kjøpt temperaturmål i tillegg..hehe. Det holder sikkert å bruke billigstrips slik som kattungen, men jeg har hatt veldig ustabil syklus etter ma, ikke alltid jeg får utslag selv om alle symptomer på el er der..Skikkelig frustrerende. Egentlig er det jo unødvendig å bruke el-tester hvis en bruker annenhverdag metoden hele syklusen igjennom, men jeg må bare vite hva som skjer med kroppen min til et hvert tidspunkt gjennom syklusen..da synes jeg tiden frem mot iKM går litt fortere også:-)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #16 Skrevet 27. desember 2007 hehe, tror ikke vi greier annen hver dag ;-) vi får kose oss myeeee i neste uke ja:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. desember 2007 Nei, samme her:-) Travelt med mye jobbing og 2 åring i hus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå