Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 For den massive støtten jeg fått både her og på Pm. Det varmer at så mange føler med og støtter oss. Det Annie gulpet ut seg her inne var ondskapsfullt og ikke minst forferdelig pinlig. Jeg vil atdere skal vite et jeg ikke ble såret av det som ble skrevet, men heller overrassket over hvilke midler som blir tatt i bruk for å vise at man ikke liker meg. Men, som sagt det er så lavt det som ble skrevet at det rett og slett blir pinsomt og jeg synes egentlig synd på den som skrev det fordi det rett og slett vitner om ekstrem umodenhet og usikkerhet på seg selv. Hun la liksom gullegget for seg selv. Denne Annie når ikke meg til knærne engang, og jeg håper heller hun legger sin fustrasjon over meg over på noe konstruktivt for sin egen familie istedenfor. Ønsker dere en God Jul ,også onde Annie, hun kanskje trenger det. siden "What goes around Comes around!!"
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 God Jul Cat:) Håper du og familien får en fin jul tross alt! =)
DUPPEN Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 god jul cat! hadde dette vært en seriøs side hadde det vært mindre slike innlegg men når modde har ferie hele tiden og de ikke utgir hetserne så blir det som det blir! det burde stått i linjen på alle sidene der det er anonymknapp at de som hetser andre brukere blir utgitt med nick! kos deg i julen og ha et fortreffelig godt nyttår!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Go girl, go!! Tipper du er ei dame med et kjempe-bein i nesa:) Synest du er et kult kvinnemenneske! God jul til hele gjengen!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 God jul Cat:-) ser frem til å ta en øl med deg igjen på nyåret!! Skal sørge for å ta med meg ørepropper som støyfilter så jeg får med hva du sier, samt en smekke i tilfelle du fikk lyst på pizza igjen...hehe... ha en fin dag:-)
Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 Hehehe, yppert gleder meg jeg også, men Pizza tør jeg ikke spise sammen med deg igjen. Ikke pinnekjøtt heller. Enten er det pizza saus eller pinnekjøtt fett som renner gjennom fingrene , hehehe. Kanskje jeg klarer å finne NOE jeg klarer å spise dannet. ;o)))
6Ymamma Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 God Jul og et riktig godt nytt år!! Det beine i nesen som du har er det få som har! Stå på! Juleklem
Libido- Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 God jul til deg og dine Cat! Godt du ikke tok deg nær av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå