Gå til innhold

Mye igjen å gjøre til jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

planen var å vaske huset i dag, pynte i morgen og kjøpe inn siste blomster, frukt og desert på morgenen julaften, kommer meg imidlertid ikke helt ut av sidene her... hvordan ligger dere ann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger bra til nå. Skal innom butikken å kjøpe mandelgave og et par blomster.

HJem og pynte juletre og bare slappe av til julen kommer.

Skrevet

Skal bake kaker idag, 4 sorter og pynte juletre ikveld nå snuppa har lagt seg: ) Synes det er akkurat passe

Skrevet

Skal vaske det siste i kveld og stryke juleduker + pynte juletre.

I morgen tar jeg det siste som skal handles inn; melk, ferskt pålegg ol.

Etterpå er det julegrøt hos søstersen, og da er det jul:)

Skrevet

jeg skal ut å kjøpe inn det siste nå... gruer meg neten... for jeg er så kvelm... ligger laaaangt etter med det jeg skulle ha gjort, men det får bare være... i hele går vasket jeg litt og spydde innimellom, så i dag har jeg tatt det mer med ro.... må prøve å holde på maten også... går jo bare ned på vekta her... skal prøve å få bakt brød i dag, og laget et par salater, så får gubben vaske gulvet, og så er det jul...

huset er ikke strøkent, og det blir det ikke heller i år. men vi skal reise bort 2.juledag, og ikke skal vi være hjemme på julaften heller, så vi kommer ikke til å se så mye til huset....

nå får det bare være som det er...

Skrevet

Her er kassene med pynt kommet ned, lysene er på juletreet, bare resten av pynten igjen.

Maten er handla inn. Skal bare dra over gulvene, stryke duker og kjøpe flere julestjerner så er jula i boks. Tror jeg. finner vel noe som mangler. Men en mann som er stillesittende med brukket bein så får jula bli som den blir. Orker ikke noe storstyr...

Skrevet

ÅÅÅ det er sååå deilig å være ferdig med all stresset.... Ble ferdig i går :o)

Så nå kan jula komma for fult.... :o) Eneste jeg mangler er å støvsuge gulvet i morgen og kryddre ribba :o)

Gooood Jul Jenter :o)

Skrevet

Har igjen masse vasking og rydding. men det jeg ikke rekker tar jeg til neste år.. skal bort på juleaften så blir ikke noe matlaging i år da

Skrevet

Stressa jeg, nei?! Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er på vei i seng! Så nå kan julen bare komme :-) GOD JUL!

Skrevet

Ligger overraskende godt an. Julepynten har vært fremme i mange uker allerede, de fleste kakene er bakt og alle innkjøp er gjort. Huset ble vasket i dag, veldig deilig å være ferdig med det. Resten av klærne er i maskinen nå. I morgen kommer de som er igjen innom for å hente gavene sine, og så tenkte jeg å bake havreflarn og lage en sjokoladekonfekt. Og så skal vi pynte juletre og spise risengrynsgrøt selvfølgelig, det er jo lille julaften ;) Julaften reiser vi bort, og det eneste jeg skal da er å lakke neglene mine. Veldig fornøyd med egen innsats i år!

Skrevet

I dag har vi tatt storhandel...

I morgen skal vi lage pepperkakehus og pepperkaker. Shine leil. og pynte juletre :)

Endelig ferdig med julegaver og stress i butikkene...

Og på julaften da skal vi bare se masse tegnefilm og spise mye snop :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...