Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Tenkte å legge på duk til en forandring.
polarn & pyrene Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Rød duk med hvite heklede spisebrikker under service. På midten blir det litt granbar med nisser i og noen lave te lys holdere.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 jeg har rød duk som dekker hele bordet, så legger jeg på stjerner i sølv også har jeg gjennomsiktig plastduk oppå, så er det lett å vaske bort gris fra ungene og sånn... røde lys også. jeg har märtha serviset fra prosgrund som har en sølvkant og en blå kant ytterst, også skal jeg ha dekketallerker (i plast) som er sølvfarget (kjøpt på europris) under. glassene våre matcher serviset, så det er litt blått på de også.
Lillesnuppis Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Her skal vi ha rød duk men sånne gullstjerner og gulle engler som vi strør på midten av bordet. Midt på skal vi ha sølv kandelaber med røde lys og rød silke sløyfe på... dekk tallerkner i sølv, sølv bestikk og glass på stett... Og røde servietter med sølvkant... Men sånn har vi det hver jul... Åsså har vi dunkel belysning ellers...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Hvit damaskduk, med en sånn serviettaktig lang løper i rødt og gull langs midten av bordet. Dekketallerkner i glass med gullkant, hvitt servise. To servietter: Gull og et rødt mønstret (likt løperen) brettet i hverandre, stående oppå tallerknene. Krystallkandelaber med røde lys, strø litt gullpaljetter rundt omkring og røde hjerter. Det kommer til å bli veldig flott! er så fornøyd:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Har en rød duk, har en slik tyllignende smal duk som kommer til å ligge over på midten. Setter vel på noen lysestaker i tillegg og om jeg orker arbeidet med støvsuginga etterpå kaster jeg utover små røde stjerner. Tror nok vi kommer til å bruke Disney-juleservise.
wirre;o) Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg skal ikke ha julaften i år, men lillejulaften. Da skal jeg ha hvite løpere, med sølvglitter på, på tvers av bordet, sølv dekketallerkener, hvitt service og hvite servietter med sølvengler på. Som serviettholdere skal jeg bruke juletrepynt (røde hjerter, trær og stjerner) med glitter på. Blanke vin- og vannglass, og røde aquavitglass. Glassrør med vann og sølv flytelys oppi og noen telysestaker av ymse slag i blankglass og sølv rundt omkring på bordet ellers. Jeg er glad i rødt og hvitt og sølv til jul, som du skjønner;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå