Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til baby så langt ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har skaffa vogn + bilsete

redd for å orden for mye for tidlig tilfelle noe går galt, men vet jo ikke hvordan formen er på slutten heller og er sykmeldt pga faren for for tidlig fødsel...

 

hva tenker og gjør dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

jeg har nu fått i hus vogn, bilstol, stellebord, uro, kosebamse,to eske me babyklær, voksipose, seng, tripptrappstol...

jeg har nu kjøpt d nu,, er godt å tenke på at d e i hus

synes d e tungt å gå nu i butikker, tviler på at d blir beder utover mot april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke invistert i noe. Tenkte jeg skulle ut i februar og ordne. Syns det er alt for tidlig selv om terminen er i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen verdens ting enda vi. Men det starter vil over jul nå tenker jeg. Vi har sett på mye da. Kanskje vi har flaks slik at det blir litt salg i januar også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enest kjøpt bilsete, kom over et tilbud som var utrolig bra, så det var litt tilfeldig.

Eller så har vi vogn fra førstemann og det er vel det. nei, vi har jo dyner, poser etc, men det er også alt. Stresser ikke, har god tid ennå. Forrige gang hadde vi kun seng (m/tilbehør) og vogn i hus da vi dro til planlagt keisersnitt. mannen min insisterte på at han ville handle inn alt når jeg lå på sykehuset. Jeg hadde skrevet liste (x antall omslagsbody med knepping, to strømpebukser med fot osv) og han dro på shopping. Fungerte strålende, det, siden det var så viktig for ham. Han var så stolt da han kom på sykehuset med alle klærne og fortalte om de andre, store tingene han hadde kjøpt, men satt av hjemme (feks badebalje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg e så heldig at eg har ein nevø som e ett år, så me arve nesten alt derfra. Og siden me og ska ha gutt, e jo dette glimrende! Einaste me ska kjøpa før babyen komme, e stellebord. Ellers får me nesten alt, som ska i hus i løpet av februar! Det som e kjekt med å arve e at alt e jo nesten ubrukt siden de ikkje rekke å bruke alt mye når de e så små =) Og då e det jo møye billigere for oss, og så e det jo kjempe stas å arve =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke kjøpt nnoe, og har ikke tenkt å kjøpe noe før vi har den lille heller. Selvføgelig bortsett fra klær å ta med hjem i fra sykehuset. Jeg er litt redd for at noe skal gå galt. Tenker vi bestemmer oss for det meste på forhånd så kan gubben gå ut og kjøpe mens jeg ligger på sykehuset. Jeg er kanskje pessimist, men sånn er det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke kjøpt noe, men likevel har vi vugge (den har ikke kommet i hus enda, men den gjør nok det en av de nærmeste dagene), sprinkelseng og bag til vogn allerede :-) og jeg vet at vi får et lass med klær også, sånn utpå nyåret en gang.

 

Men i går fikk vi pakke da - av en venninne i Canada, hun sendte oss babyklær, så det er de første klærne vi har fått. De var kjempesøte - og nå fikk jeg lyst å gå og handle jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla masse klær!! Har jo nesten til hun er et år allerede=P Har også invistert en del bøker, og noen leker. Skal på stor shopping til uka og kjøpe alt annet:) Syns det er kjempe stas og kjøpe ting til henne, hvilket mannen min også synes, han tar like mye av som meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke startet før nå og når jeg nå først har startet klarer jeg nesten ikke å stoppe:) Blir for det meste klær akkurat nå, men det tar vel ikke lang tid før større ting kommer i hus. Kan få noen kupp ved å gå på salg i disse tider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt hånduker og gas kluter jeg...oxo kjøpte vi ett søtt hente sett når vi var i Paris før jul:))

Skal vel kikke på vogn nå...håpe på salg!! oxo har jeg sånn ca 10 plast kasser med tøy etter jentungen som jeg klør i fingrene etter å gå i gjennom nå snart:))hade litt og har fått noen gutte klær å så da er det bare å beg å sortere i kaser...såg de hadde tilbud på Europris nå...løp å kjøp!!hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt hele 2 stk body :-)

Har begynt å se og vurdere vogn, blir vel mer innkjøp på oss framover nå. Har liksom vært nok med juleforberedelser, trening og jobb til nå, men håper jeg kommer mer i "mamma-modus" de neste månedene. Føler ikke at vi har det travelt, er jo mange uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe, men har fått sprinkelseng, madrass, vogge, duovogn, paraplytrille og barnestol. Fantastisk med venner som har tatt vare på ting etter sine barn, og som er pent brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjøpt en del,har stellebord,vippestol,uro,bøker og klær og venter på vogn,bilstol og lekegrind + ekstra vippestol som vi har fått et tilbud på (alt for 3000) og det er ganske nytt også...

ellers er jeg så drit lei av å gå og tenke at noe kommer til å gå galt at jeg nå bare ignorerer tanken. er i uke 24 nå og har hørt "det kan fortsatt gå galt vet du" hvert sekund hver dag siden folk fikk høre at jeg var gravid som var uke i uke 6.da var det jo selvfølgelig stor risk men nå begynner jeg å bli litt lei...så nå skal jeg kose meg med babyting og masse bevegelser og spark til barnet mitt kommer ut...... ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...