Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har selv en datter på ni mnd. Dama hans er 20 år yngre, og de passer perfekt til klisjeen om middelaldrende mann som søker bekreftelse i yngre dame. Jeg synes det er helt på trynet grusomt, og fatter ikke hva han tenker på. Datteren min kommer garantert til å bli nedprioritert for hans eget barn. Jeg har ikke sagt dette direkte til han-vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Vet at dette ikke er et uvanlig scenario i dagens familier med mine,dine og våre men synes likevel det er helt forjævlig. Egentlig skriver jeg dette mest for å "tømme meg". Han er veldig konfliktsky, og kommer garanter til å trekke seg unna hvis jeg hva jeg egentlig tenker.I tilleg er det jo kjempesynd på babyen som får en så gammel pappa. Han er 60. Fysj. Rett og slett kjempe egoistisk!!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Noen menn er egoistiske drittsekker, sånn er det bare. Har selv en slik far, men har ikke kontakt med ham lenger. Han har nå for tredje gang forlatt en kone og barn til fordel for en annen (nå en som er yngre enn meg i Thailand), tidligere har han blitt skilt fra min mor og min eldste lillebror sin mor også før han fant kone nummer tre, som han forøverig har en sønn med som er ett år eldre enn min, og nå altså forlatt henne også. Og gidder ikke se ungene sine omtrent. Han har baksnakket meg masse etter jeg brøt kontakten og tømt sparekontoen til min eldste lillebror for over 60 000kr. Snill pappa ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg blir helt sjokkert at det går an å være så lite hensynsfull!! Min far virker jo som barnematen i forhold syns jeg, men alt er vel slik det oppleves. Han prøver liksom å være snill på sin måte å gi penger og ting etc, men han selv er veldig fraværende. Og nå blir det jo selvfølgelig ikke mer kontakt med en liten baby som han må ta seg av. Tror ikke han skjønner ansvaret ser du. Han var aldri til stede da vi var små, da han hadde en jobb hvor han reiste nesten hele året. Men hu her nye dama kommer ikke til å la han slippe unna ansvaret, og det tror jeg ikke han innser selv. Jeg føler at det er lettere å bare bryte kontakten enn å takle alle disse tingene han finner på, men så er det jo ganske drastisk å gjøre det. Vi får se, mye kan jo skje ennå! Uansett er det godt å diskutere det med folk som har vært eller er i samme båt. Mannen min har nemlig en "perfekt" familie som stiller opp til hver minste ting og elsker hverandre over alt på jord.Ikke så lett for han å forstå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå