UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Selv spiser jeg kalkunbryst til jul, men gubben og hans familie skal ha pinnekjøtt. Pinnekjøttet, poteter og kålrabistappe er i boks, men hva ellers har man til? Brun saus? Grønnsaker? Prøvde å spørre gubben, men han er for busy på jobb...=P
Katja Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Kun poteter og kålrabbistappe. Også kan du bruke kokevannet/sjyen som blir igjen etter å ha kokt pinnekjøttet, til å lage sjysaus med. Men det er ikke nødvendig, mange som ikke bruker sjy.
Libido- Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Ikke brunsaus til pinnekjøtt... ribbe det =) Bruk stekesjy/fett.
*Rutletutt* Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 vi har ikke noe mer til enn det - bortsett fra at noen bruker ribbefett til. Her bruker samboers familie å ha potetmos i stede for poteter, det er faktisk mye bedre!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 Takk for svar =) Sjysausen får noen andre ta seg av, hehe =P Hvis jeg ikke er forkjøla skal jeg jobbe julaften, men vi får heldigvis hjelp av at noen av gjestene kommer litt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå