Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 I går på juleshopping, traff jeg noen jeg kjente og snakket litt med dem. Drev å vogga vogna hvor lillen lå samtidig som vi stod å prata. Plutselig er det ei dame som bøyer seg over vogna (er skikkelig nedi likssom) og snakker og tar på mini. Så at hun jeg møtte også reagerte kraftig. (hun har fem barn) Kroppsspråket likssom. Jeg likte det heller ikke. Etterpå spør hun jeg kjente meg : "Er det vanlig att dem tar på babyen å nå?" , jeg bare "vet ikke ...???" Er jeg snerpete? Burde jeg sagt: "ikke rør barnet mitt!!!" Hva synes dere? Er det egentlig bare hyggelig?
Katja Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er jo godt ment da, de syns vel bare babyen din var skjønn. Skjønner at det er irriterende, det hadde jeg også syntes, men siden dette neppe er noe som skjer ofte, så hadde jeg ikke sagt noe.
holder maska Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Hun ville sikkert bare være hyggelig, men jeg synes ikke man tar på fremmede babyer! Jeg tror jeg ville vært så diskret som mulig og sagt f.eks at babyen er redd for fremmede...
Kondis som en murstein Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Altså en ukjent dame? Er mange av dem iallefall, og jeg kan ikke si jeg liker det noe særlig jeg heller... Men de er jo hyggelige da, disse damene ) Har aldri sagt noe da, ingen skade skjedd )
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 he he bra jeg ikke sa det til henne da Det skjedde kanskje bare litt brått .. det varte bare noen sekunder likssom, før hun gikk videre Sikkert bare en dame som er utrolig glad i barn!
Gjest mphs Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Var dette en person du aldri hadde sett? Om det var det hadde jeg ikke likt at de gjorde dette. Var en alkoholiker på gaven som begynte å bøye seg ned for å klappe på babyen min da hun var mindere. Jeg reagerte ved å trekke vognen fort mot meg mens jeg ropte høyt NEI. Det var en spontan reaksjon.
Libido- Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 hehe syntes det bare var koselig jeg =)
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 skjønner du kan irritere deg, men denne damen syntes vel lillen var søt og fikk vel litt glede av og se og ta på babyen din da.. så ille er det vel ikke da, om du tenker at det gjorde denne damen glad og lykkelig god jul.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Min mor mente også at det bare var hyggelig og fordi mini er helt uimotståelig. Men jeg "føler" enda at det likssom er nok at de ser og snakker med babyen, og at de kan se litt på mor/far også for å se reaksjonen, før de er helt nedi vogna. Konkluderer litt med at jeg er blitt litt snerpete
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Ja, jeg hadde aldri sett henne før. Rakk ikke å se så nøye på henne , da alt skjedde ganske fort. + pluss at hun hadde ryggen mot meg. (iom at hun bøyde seg ned i vognen og skjermet for likssom) Hørte jo at hun gullet snakket med mini og at hun "klep" han litt i kinnet. han er 4 mnd
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Skjønner godt reaksjonen din, jeg. Og jeg kaller deg ikke snerpete. Da gulelt lå/satt i vogn, så likte jeg veldig dårlig dersom fremmede bøyde seg ned til henne, og jeg sa tydelig i fra. For noen dager siden var det en "gubbe", så ut til å være en litt underlig skrue, som snakka til og skulle til å ta i gullet da hun sto i handlevogna. Da var jeg nokså tydelig til ham at barnet mitt ikke er offentlig eiendom som gud-og-hvermansen kan dille med. Han ble litt slukøret.... Barn i vogn er veldig privat område, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå