KaMa Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Skal du begynne å disse folk, kan du prøve å sortere brukerne her inn riktig? Sug lut skriver ikke mye fitte i innleggene sine, og at du klarte å hoste opp så mye bajs i et innlegg om postman Pat er ganske utrolig. Dr.Yppert derimot, er både mann og skriver gjerne fitte i ethvert innlegg. Forøvrig slår du ikke mortilgunnar når det kommer til sjarm og hode noensinne, så ikke prøv engang. Hun er deg så fullstendig overlegen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Høhøhø, og det kommer du med NÅ?
KaMa Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2007 Er du virkelig så ung at du syns det er spennende å si fitte?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Hvaaaaaaaa.. ingen og da mener jeg INGEN kaller mine fitter her inne for fitte!!!! jeg har tross alt tatt patent på det ordet og bruker det kun mot anonyme slamsefitter som forviller seg inn på denne siden:-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Dr. Yppert.. Er du virkelig så ung at du syntes at det er morsomt å si fitte?
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 anonym do you kiss your mother with that mouth??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå