Ane** Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Ja faren til eldste er jo så innvolvert som man kan få en "helgepappa" så ingen ting å utstede på han. en han går jo likevell gllipp av mye. Og samme med faren til mini som er innom en gang annehver måned i 2 timer..... Ja de misser jo en del, men når man ser nærmere på det så misser de MYE! De går glipp av sengekosen om morgenen, sangene p sengekanten om kvelden, hvor vakre de er når de sover. Hvor deilig det er når de kaster seg rundt halsen din og sier "jeg elkser dei mamman min", de misser vannkrigen på badet, og alt melet vi søler når vi baker boller. Hvor gøy vi har det når vi hopper i senga, og alle de rolige stundene til barneTv på sofaen. De er ikke der å pleier sine syke barn, og ser gleden i øynene dems når man tilbyr å kile en febersyk unge på ryggen... Herregud så mye de går glipp av!!!!!!!!!
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 ja det gjør de, men det bryr ikke meg lenger..er jo bare de som driter på draget! går glipp av noe av det viktigste og fineste som har skjedd meg iallefall men her har ikke barna vært en prioritet eller i tankene hans engang..han har ødelagt så utrolig for disse små, og nå er min oppgave og skåne de for alt vondt og passe på at de har det bra! ikke at han går glipp av noe, for slik har han selv valgt og ha det. så utrolig synd at han har ødelagt så for sine små, selv om de ikke vet hvem han er. jaja god jul! her koser jeg meg med bøllefrøa mine
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 ...helt til de får seg ny familie og barn de kan ha hos seg hele tiden. kose med og ødsle ut sin kjærlighet på :-)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Må sei at eg er glad me har 50/50 med ungene. Her får nemlig pappaen alt dette, og ikkje minst: Ungene får oppleve alt det med pappaen sin. Går jo begge veier det.... Synest det er godt eg når ungene begynner og diskutere korleis "kvardagsting" skal gjerast. "For pappa gjer det sånn og sånn...." Eg ser kor viktig det er for dei, og dei er blitt skjønt enige i at ting kan gjerast på mange måter. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå