Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hvor lenge etter en ma/sa graviditets-testen vil vise feil positiv? Redd jeg er i ferd med å miste nå - ul igår viste ikke aktivitet, bare et hulrom, så legen kunne ikke si noe hverken fra eller til og jeg fikk ny time over nyttår... Får antagelig svar på hcg-prøve idag, så da vet jeg mer sikkert (man vet vel hvis den viser stigning eller lavere tall?). Leste et sted at man er "super-fruktbar" rett etter en ma, så jeg håper at det stemmer. På den andre siden så vet jeg ikke om jeg orker gjennom dette flere ganger. Mistet ved første graviditet, men har fått to fine, friske jenter etterpå. Prøver å være positiv, men det er jammen ikke lett! God jul alle sammen!)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 det vil nok vise at hcg synker om du holder på å miste... Jeg hadde en ma i januar men jeg ble ikke gravid igjen med en gang da..så det er nok forskjellig...men det kan jo hende at du blir d.. hvor langt på vei er du nå da?? Skjønner at du har d tøft nå... men håper d ordner seg ...det vertste er å gå å vente og ikke vite.. klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå