arwn&constanse<3 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 E d veldig dumt av meg å gå i badstue?:S e 37 uker på vei...
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 vil regne med det blir det samme som å ligge i ett alt for varmt boblebad.. jeg ville ikke gjort det tror jeg.. men om det er skadelig vet jeg ikke...men utrolig varmt da?? Og hvis man bare skal inn to min for så å måtte gå ut igjen er vel vitsen borte?...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Anbefales nok ikke, dessverre.... Ikke sunt for babyen med overoppheting. Sorry..
arwn&constanse<3 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 åh..=/ E så sliten i kroppen og syns d e så avslappende å sitte i badstue...=/
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Skjønner deg kjempegodt...herregud som jeg gleder meg til å ta varme bad og badstue etter at knøttet er ute av magen! =)
arwn&constanse<3 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 Eg og glede meg døds masse=P Eg har jo fått sjenna nå kossen d e å ver 85 år gammel i kroppen, i ein alder av 17:P Hehe... Litt rart=P Haha
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har gått i badstue flere ganger etter første trimester. Men sitter ikke lenge, toppen ti minutter. Rekker ikke å bli overopphetet på så kort tid.
Sannali Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har selv tatt badstue etter svømming opptil to ganger i uken gjennom hele svangerskapet. Er nå i uke 36 og skulle gjerne fortsatt hadde det ikke vært for at svømmehallen stenger i jula:/ Sitter i underkant ti minutter og benytter anledningen til å smøre meg inn med olje som da trekker godt inn. Drikker godt mens jeg sitter der og presser det ikke dersom jeg kjenner at det begynner å bli nok. Alt med måte jenter, er det ikke det vi har lært? - og så lenge du har det bra har som regel babyen det også... ps, for de av dere som har svangerskapskalenderen laget av Jordmor Siri så står det så sent som i uke 39 råd om at man gjerne kan ta badstu...
ja08 Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har tatt badstu i for bare en uke siden. Er nå uke 34+4 (etter jordmors beregning). Regner med at det blir et romjulsbad også med påfølgende badstu. Sitter i badstu med min datter på 5 år, så jeg er langt unna overopphetning når vi er der. Vi tar også med en vannflaske inn og koser oss. Klarer ikke å se at det kan være noe farlig ved det. Tenk på alle sommergravide som sitter å "griller" seg i sommervarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå